• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interior Detail - E36

“Oudere” Bmw’s (heb er zelf 12 gehad, love it!) hebben dat verkleuren van de stof idd vaak, dit gaat niet meer goedkomen ben ik bang @Quantoxx . Als alles wat je aanraakt en op zit weer fris is lijkt me het belangrijkste.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@The Joy Of Detailing
@Altos

Jup, maar ik dacht dus dat de gordels daar hadden zitten slijten/afgeven. :p

Jah, het is natuurlijk een stuk frisser. Maar nu vallen, zoals altijd bij ''improvement'', meer dingen erger op. Zit er nu dus ook aan te denken om bij het lokale ''Naai-Cafe'' een donkerblauwe stof te halen en de 'hoedenplank' / deuren opnieuw te bekleden. Zal de boel van opknappen, maar voornamelijk omdat ik hier dan weer wat ervaring in opdoe.
 
@DenDuvel - Je gooit de vuilwater-tank sneller leeg?

Het lukte mij niet om de machine af te laten slaan door een volle vuilwater-tank vóórdat de schoonwater-tank leeg was.
Daar zal uiteraard over nagedacht zijn toen iemand het "MAX-streepje" ging afmeten. :p