* U P D A T E *
Vandaag het rubbertje mogen ontvangen!
Ik ontving een envelopje in de brievenbus met een Karcher
''Zomaar...''-kaartje van medewerker Sophie. Handgeschreven en persoonlijk.
Ook heeft zij een bestelcode doorgegeven waarmee ik het rubber zou kunnen bijbestellen bij een bouwmarkt of de webshop.
(Webshop?? Geen idee, kon eerder zelf niks vinden)
Uit de reviews krijg ik een gevoel dat de service van Karcher nogal belabberd is, maar tot op heden verloopt 't bij mij netjes en snel.
Zoals eerder te zien is in dit topic knapten de boel enorm op van al het gajakker-en-gezuig. Wat mij duidelijk is geworden en dit besprak ik ook al met
@Jansen :
Bij een poetsbedrijf kost een interieur-behandeling al snel zo'n €85,-. Dit is dan wel met ''Shamporellen / Diepte-reiniging''. Nu was ik al uren bezig om de boel schoon te krijgen, maar toen kwam mijn broer toevallig langs;
''Ooh, kan je ook effe mijn voorstoel doen, zitten vlekken op''. Ik deed vervolgens hetzelfde als ik bij mijn eigen bekleding had gedaan, maar al snel werd ik voor gek verklaard dat ik zo lang bezig was op zijn stoel. Maar mijn logica was;
''Oppervlakkig reinigen is zó gebeurd, maar ik wil ook het vuil en bacteriën-bende UIT de stof hebben en daarom gebruik ik de extractor. Er blijft nog steeds koffie-bruin schuim uit komen, dus het is nog vuil én zeperig.''
In mijn tijd bij poetsbedrijven ging het er ook al zo simpel aan toe en dat begrijp ik wel.
(Tijd = Geld, mensen kijken toch niet zo nauw) Maar als ik zie wat er vandaag uit mijn voorstoel bleef komen, ben ik blij dat ik toch wat mierenneukerig ben en het goed wil doen!
Kost je alleen veel meer tijd, maar dan heb je ook meer resultaat. Niet alleen is dan je bekleding ogenschijnlijk schoon, maar ook écht goed gereinigd.
BEFORE (Rugleuning al 2 hits gedaan, van 4 totaal) -->
AFTER 50/50 2 hits, van 4 totaal -->
SCHROBBEN -->
Vuilwater-tank na rugleuning en 50/50 -->