• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Introductieactie voor Monello Detailing Bags

Hmmm, zeer interessant.. Monello Cubo besteld met de Perfetto Detailer Spray. Kan natuurlijk geen Poorboys Spray and Wipe in de tas doen:D Ook gelijk maar wat doeken besteld.
Super actie!
 
Foto van de binnenkant:
ilmini.jpg
 
Ben ook aan het overwegen om de Il mini aan te schaffen voor in de kofferbak.. @Dibbuz: Is het ook mogelijk om een foto te plaatsen waarin er wat producten in de tas zitten? Ik kan vanaf de foto moeilijk beoordelen hoeveel ruimte er in de tas zit en hoeveel ruimte er over blijft voor eventueel een (kleine)doek/kwasten/wax padje o.i.d.
 
Haha weer +1

Wanneer verwachten jullie alles binnen te hebben? Krijg ik automatisch een afhaalbericht als het binnen is?
 
@Soost: ik denk dat je van de inhoud niet al te veel moet verwachten. Zelf heb ik hier de Meguiars kit bag, die is 35x30x17. Daar kan ik een fles shampoo, detailspray, velgenspray, interieurdetailer, potje klei en een potje wax in kwijt. Dan kan er nog een wasmit, een tweetal padjes en twee mf doeken in. De droogdoek past er niet meer in.
 
Lopen die gozers binnenkort hier met dat soort tasjes rond door het park ipv hun huidige schoudertasje. Nieuwe hype!
 
Ik heb een Cubo en een Borsa duo besteld. De Cubo als tas om vanuit mijn stalling de te reinigen doeken pads mee naar huis te nemen en de Borsa duo voor het geval ik eens op lokatie moet detailen.
 
Merde:( heel de maand in gedachten gehad om Bag te bestellen met die code.
Bericht gekregen van aankomst...
Was ze maar tot eind januari geldig.Zit al heel die maand in hoofd en nog net te laat :sob:
Dan maar niets :(