• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Introductieactie voor Monello Detailing Bags

Ah ja, geen probleem. Die bags zien er al geweldig uit dus daar zal ik vanavond ook 1tje van bestellen, met of zonder code.
 
Net ontvangen en de eerste indruk is :)^ . Vanavond maar even tijd maken om ze te vullen met spullen.
 
Hier is ook een groot pakket van CC binnen gekomen, maar dit keer zonder mijn naam erop... Hmmmm x-]
 
Heb de Borsa tas binnen. Super weer van carclean. Tas ziet er super goed uit. Kan het kloppen dat in de zakken binnenin de tas er onderin overal 2 gaten zitten? Lijken net scheuren.
 
Klopt, dat is het design anders kan je geen goed zakje maken.
 
Il mini besteld, top zakje passen vlot de 3 kleine flesjes van monello en nog wat doeken. Spijtig genoeg werkt de velcro niet tegen de bekleding van de koffer in mijn V50.
 
ohnee :( ... heb het verkeerd gelezen.... stom!!!

Tim;350822 zei:
Ja dit keer hoef je er niet perse heel snel bij te zijn. De actie is gewoon de hele maand geldig en straks hebben we voldoende voorraad (hoop ik).


Dacht dat er stond, "....de actie is gewoon een maand geldig... " :( ... had is dus wel snel bij moeten zijn en niet afwachten .... :klap

Dan maar even wachten tot de volgende aktie :D
 
revoldius;352523 zei:
... Spijtig genoeg werkt de velcro niet tegen de bekleding van de koffer in mijn V50.

Daarom kan je ook het bijgeleverde afdekstripje met een stevig garen gewoon tegen de wand naaien :ja