• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

iron x verdunnen ?

Ruben

Detailing rookie
26 jun 2012
102
0
ik vraag me af ofals je iron x kan verdunnen ? of verliest het dan volledig zijn werking ?

ik heb de search knop gebruikt maar deze wou niet zoeken voor me
 
wordt dan snel minder, had laatst een klusje en nog maar klein beetje iron-x.
het werkte wel maar niet meer zoals ik het gewend ben.
 
Volgens mij is Iron-X een product dat je in principe puur moet gebruiken voor de 100% werking. Als je het verdunt zal de werking afnemen lijkt mij.
 
thans guys ! , dan zal ik wat zuiniger moeten werken het viel me op dat je nogal redelijk wat gebruikt
 
Dat klopt wel. Voor de Ibiza gebruik ik ongeveer een halve sprayfles, zo'n 250 ml. Je kunt vervolgens de navulling nemen, is net even een euro goedkoper. ;)
 
ik heb enkel de velgen er mee gedaan jongens :) ja de hele auto was ik wel meer als een busje kwijt op mijn pickup !
 
haha zeker genoeg ! ben echt verbaasd van de werking van iron x ! hiervoor gebruikte ik altijd in de garage waar ik werkte een product van .... (ken de naam niet meer :D) dat was zo sterk dat je helemaal van je sokje ging als je de bus opendeed ! als je te lang wachte om het af te spoelen kwam op stale velgen soms zelfs een deel van de verf mee ! toen zijn we maar naar wat anders gaan zoeken :D

ga ze nu iron x aanraden !