• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is C.Pro Eraser te verdunnen?

Denders

Detailing trainee
9 jun 2012
1.416
40
51
Kun je die blauwe vloeistof nog verdunnen om te gebruiken na het polijsten of moet je daar niet aan zitten..?
(ik weet het beginnersvraagje ter zekerheid :|~* )

Voor de mothers detailspray heb ik demiwater gekocht om 1:1 te mengen.

Topictitel even aangepast, alleen productnaam noemen dekt niet echt de lading van je topic.

Het is verdunbaar alleen is het wel bedoeld om puur te gebruiken, zo is het ontworpen.
Uiteraard kan je zelf experimenteren maar hoe meer je het verdunt des te minder wordt de ontvettende werking natuurlijk.

Aangezien je erg weinig gebruikt zou ik het persoonlijk niet doen.

Pas ook gebruikt, beetje op een doek sprayen en afnemen. Verbruik vslt reuze mee, werkt en ruikt lekker.

Oke dankje Dennis, is gewoon een beetje omdat ik morgen ga beginnen dat ik het even zeker wil weten.
Ik begrijp dat de werking bij verdunning steeds minder zal worden, wat ik dan opvolg van jullie is puur op een MF doek af en toe een spray wanneer nodig. As het net zo gaat als op de clinic doe ik er wel even mee dus ik ga even goed mijzelf in de gaten houden :-"

Thanks weer!

ps: ik heb er al iets met een ander klusje mee ontvet en het is prettig spul :-)^

Good luck! Het gaat nu eindelijk gebeuren, je eerste (nou ja, tweede) polijstsessie op je eigen auto! Voor volk en vaderland, glimmen met die kar.

Let wel op dat je niet door de lak gaat (zal wel meevallen met knetterharde Audi lak), op de clinic kon je Dennis nog de schuld geven maar nu kan dat niet meer ;-)

Nou Dennis had het best druk (maar stond klaar met raad en daad) en onder het kletsen door had anders gewoon deze Dennis de lak kunnen verpesten hoor haha

Kan niet wachten om die krasjes vaarwel te zeggen want die uni lak kan toch bizar diep glanzen dus gaan met die banaan...ehm DAP!!
spannend!

Ik heb mijn antwoord topic mag een slotje op eventueel en de rest met wellicht plaatjes post ik weer in het andere topic..