[MOD]Topictitel 'Metaal polish' aangepast[/MOD]
ik ben mijn pa's motor helemaal aan het opknappen! (oude guzzi)
Gisteren de hele dag bezig met het demonteren en vandaag is begonnen met wat dingen schoon te maken..
Het gaat voornamelijk om metaal en chrome ed. dus hiervoor gebruik ik dan de ge-wel-dige Mothers metal polish!
Deze deed bij mijn eigen uitlaat wonderen!
En ook nu doet hij zijn werk goed...!
Maar, het is hier een HELEBOEL metaal/chrome.. Dus de vraag is eigenlijk in hoevere is deze metal polish ook machinaal te verwerken?
De beschrijving op het potje geeft dit namelijk niet aan als mogelijkheid...
Maar de uitlaat is nogal een beste lap om met de hand te doen... (dubbele uitlaat van voor tot achter!)
Ook de kleppendeksel zijn erg lastig netjes te krijgen... aangezien het erg verweerd metaal is..
Het is schoon te krijgen maar ik ben een uur bezig geweest op 4 kleine vlakken...
Ben erg benieuwd of iemand dit weet/ervaringen mee heeft!
pics van het metaal:
&
&
hier al wat opgeknapte stukken
ik ben mijn pa's motor helemaal aan het opknappen! (oude guzzi)
Gisteren de hele dag bezig met het demonteren en vandaag is begonnen met wat dingen schoon te maken..
Het gaat voornamelijk om metaal en chrome ed. dus hiervoor gebruik ik dan de ge-wel-dige Mothers metal polish!
Deze deed bij mijn eigen uitlaat wonderen!
En ook nu doet hij zijn werk goed...!
Maar, het is hier een HELEBOEL metaal/chrome.. Dus de vraag is eigenlijk in hoevere is deze metal polish ook machinaal te verwerken?
De beschrijving op het potje geeft dit namelijk niet aan als mogelijkheid...
Maar de uitlaat is nogal een beste lap om met de hand te doen... (dubbele uitlaat van voor tot achter!)
Ook de kleppendeksel zijn erg lastig netjes te krijgen... aangezien het erg verweerd metaal is..
Het is schoon te krijgen maar ik ben een uur bezig geweest op 4 kleine vlakken...
Ben erg benieuwd of iemand dit weet/ervaringen mee heeft!
pics van het metaal:
&
&
hier al wat opgeknapte stukken