• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's nieuwe project, Silver Beetle Highline '99

Ze ogen inderdaad klein, komt door de gepolijste rand ;)
Hadden we op de Lupo ook.
Wheelgap is best groot, maar aangezien ikzelf niet tot nauwlijks in de auto rijdt, is het niet aan mij om te beslissen of ie nog gaat zakken....
Stuiteren doe ik wel met de RAT :-b
 
Netjes gedaan!

Maar... kijk dan naar je nummerbord: TT ;)
Ik heb overigens een platgeslagen kever....!

Bij jou zou achter nog een nette spoiler op zijn ruggetje/kont kunnen zoiets als op de TT maar dan die ik heb de iets grotere.
Zou heel dik staan..
 
Na een hoop technische tegenslagen in de laatste 3 maanden staat het plekje van deze Beetle op de parkeerplaats op dit moment als twijfelachtig....
Altijd fijn, achterstallig BEUNWERK van vorige eigenaars....! ]-0
 
Slecht onderhoud en reparatiewerk inderdaad....
Dus een hoop geld erin gesmeten wat eigenlijk niet nodig had moeten zijn als ie netjes onderhouden was geweest bij vorige eigenaar(s)...
 
Ja das f*cked up idd, geknaai van een ander... bah...

Nadeel is vaak dat je dusdanig veel tijd, geld, energie en "liefde" hebt geinvesteerd om het een beetje je eigen ding te maken, en dat dat de twijfel van wel of niet houden alleen maar groter maakt.

Moeilijk...
 
Heel vervelend.
Deze ellende had je niet kunnen zien voorheen? of dmv keuring e.d?

Zolang dit het maar waard is heb je hem weer tiptop gemaakt, helaas met wat kosten maar ja, ben je zelf bij nu.
 
nope, allemaal verborgen gebreken... Probleem is dat het een opeenstapeling van een hele hoop dingen is/was, waardoor diagnose stellen al een brug te ver bleek...
Ondertussen de complete ontsteking, deel van koelsysteem, nokkenas positiesensor, katalysator en lambdasensoren en luchtmassameter vervangen en nog steeds is het niet zoals het hoort...!
 
Jezus, dat is inderdaad al een behoorlijk lijstje. Zitten er nog foutcodes in?
 
Zozo dat is nogal wat..balen!

Maar dan liep de motor zeker al "belabberd" met die onderdelen niet in orde en kon je dat duidelijk horen?
 
@ Ralf, nu sporadisch nog 1 of 2,maar die hebben niets met het huidige 'probleem' te maken..
@ Denders, liep wat onrustig stationair, verder weinig van te merken in eerste instantie.
Nu er een hoop vervangen is loopt ie wel heerlijk rustig en trekt ie ook beter, maar nog steeds niet 100%
 
De motor zelf heeft natuurlijk zelf ook veel bijgeregeld om het maar zo goed mogelijk te krijgen..
Blijft minder leuk uiteraard achterstallig opknappen van een ander, blijft een risico altijd..

Hopen dat het snel weer naar de 100% gaat ;)
 
The Saga continues...
Vandaag gasklephuis losgehad en schoongemaakt. Wat een rommel die olie aanslag! Meg's Super Degreaser to the rescue...
Hopelijk is dit weer een procentje dichter bij de 100% technische staat....

Zo nog maar s ff de stofzuiger erdoor en het leder voeden met Wolfgang....
 
Heb ik ook al eens gedaan bij de Ibiza, sterk vervuild, leuk zo'n EGR.

Daarbij kun je de volgens mij bij de meeste benzinemotoren de EGR ook niet afdoppen/wegschrijven.
 
Ben blij dat die bij de TT helemaal schoon is en na 11,5 jaar in de Seat ibi cupra had ik ook 0,0 last ermee...
(Gasklephuis dan/benzine)