Na een lange tijd weer eens een update....
Op technisch gebied een aantal tegenslagen gehad, complete ontsteking vervangen, wat leidingwerk van het koelsysteem en alle filters en vloeistoffen (merendeel preventief...)
Loopt nu een stuk soepeler! Enige puntje is dat ie nog wat olie verbruikt, maar is schijnbaar een kwaaltje van deze blokkies...
Het leder een aantal maanden geleden opgehaald met Colourlock, nu weer mooi mat en DIEP zwart.
Ramen staan in de Dodo Glass sealant (voor en achter, rest in de Reload )
Ondertussen op 15" wintersloffies op saai zwart staal...
Afgelopen week een "testje" tussen 2 ietwat bijzondere waxen: Monello Ibrido en Auto Finesse Desire!
Leek me een leuke test, aangezien het beide hybride's zijn en redelijk exclusief.
De voorbehandeling voor beide waxen was identiek:
- Wassen met overdosis Wolfgang Autobathe,
- kleien met Zaino Clay + Zaino Lube
- Auto Finesse Rejuvenate als cleaner (roterend met zwarte Flexipads pad)
Daarna de voorbumper en voorschermen in de Ibrido, rest van de wagen in de Desire.
Qua verwerking was er een groot verschil te merken in mijn optiek, waar de Ibrido wat werk vroeg (aangebracht met Dodo SN fingermitt, zo dun mogelijk) smeerde de Desire heeeeeerlijk 'vettig' uit (aangebracht met "ufo" pad (grotere versie van Chemical Guys W-app).
Op de een of andere manier is er een groot verschil zichtbaar in beading.
Had eerlijk gezegd wat meer verwacht van de Ibrido...
Maar wie weet wordt het verschil na verloop van tijd minder.
Op technisch gebied een aantal tegenslagen gehad, complete ontsteking vervangen, wat leidingwerk van het koelsysteem en alle filters en vloeistoffen (merendeel preventief...)
Loopt nu een stuk soepeler! Enige puntje is dat ie nog wat olie verbruikt, maar is schijnbaar een kwaaltje van deze blokkies...
Het leder een aantal maanden geleden opgehaald met Colourlock, nu weer mooi mat en DIEP zwart.
Ramen staan in de Dodo Glass sealant (voor en achter, rest in de Reload )
Ondertussen op 15" wintersloffies op saai zwart staal...
Afgelopen week een "testje" tussen 2 ietwat bijzondere waxen: Monello Ibrido en Auto Finesse Desire!
Leek me een leuke test, aangezien het beide hybride's zijn en redelijk exclusief.
De voorbehandeling voor beide waxen was identiek:
- Wassen met overdosis Wolfgang Autobathe,
- kleien met Zaino Clay + Zaino Lube
- Auto Finesse Rejuvenate als cleaner (roterend met zwarte Flexipads pad)
Daarna de voorbumper en voorschermen in de Ibrido, rest van de wagen in de Desire.
Qua verwerking was er een groot verschil te merken in mijn optiek, waar de Ibrido wat werk vroeg (aangebracht met Dodo SN fingermitt, zo dun mogelijk) smeerde de Desire heeeeeerlijk 'vettig' uit (aangebracht met "ufo" pad (grotere versie van Chemical Guys W-app).
Op de een of andere manier is er een groot verschil zichtbaar in beading.
Had eerlijk gezegd wat meer verwacht van de Ibrido...
Maar wie weet wordt het verschil na verloop van tijd minder.
Laatst bewerkt door een moderator: