• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jeaphard stelt zich voor

jeaphard

Detailing rookie
17 aug 2008
3
0
Mijn naam is Jaap, 24 jaar oud, woon in Nunspeet en ik studeer Technische Bedrijfskunde.

Vroeger (van mijn 16 t/m 18) poetste ik in het weekend auto's bij een autogarage. Nu kwam ik laatst op het idee om de roze, door de zon gebleekte auto van mijn vriendin te gaan polijsten. Hiervoor had ik een oude roterende machine van de buurman geleend. Het resultaat was beter dan verwacht. Omdat meerdere mensen wilden dat ik hun auto ook zou polijsten/waxen ben ik via deze overzichtelijke site maar eens het één en ander gaan bestellen. Het is de bedoeling om regelmatig een autootje te gaan poetsen.

Hier mijn verzameling tot nu toe:
verzameling3.jpg


Hier nog wat foto's van mijn auto: Golf 3 TDI van '95, met 340.000 km-tjes. Terug van vakantie maar even met de flex onderhanden genomen. Niet met zo'n puik resultaat (zie hieronder), maar ben ook nog druk aan het experimenteren met samenstellingen pad/compound en toerental. Ben ook van plan om de excenter DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine aan te schaffen.

Na met de machine en medium compound kreeg ik veel hologrammen:
S7000994.jpg


Met de Applicator Pad en SSR1 heb ik deze er vrijwel helemaal uit gekregen:
Golf04.jpg


De aankomende dagen ga ik de steenslag aanstippen (nogal wat) en in de wax zetten.
En sparen om de excenter DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine aan te schaffen.

Tot zover....
 
Welkom!

Ik zie wel dat je één essentieel product nog niet hebt: Poorboy's Trim Line Restorer. Ik zie namelijk wat trims op je golfje, die een beetje vaal zijn.


Success
 
In het verleden ook met een roterende machine gewerkt vandaar... Wel eerst goed overal rondgelezen voordat ik er ééntje ging aanschaffen. Ik moet zeggen hij bevalt me erg goed.

@ Reinder: Dan zet ik de PB Trim Restorer op mijn verlanglijst. :)