• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jee13 stelt zich voor

Jee13

Detailing rookie
14 jun 2009
27
0
Hallo poetsfanatics en bekenden

Na een bestelling bij Carclean heb ik me direct aangemeld op dit forum, echter nog niet voorgesteld

Een aantal bekenden heb ik hier al gezien en ik wil graag mijn ervaringen met jullie delen en ook van jullie ervaringen leren, dat is het mooie van forums !

Real name is Jeroen, 36 jaar (net geworden), woon samen met Mirjam en onze 2 kids, Isa 6jr, Sil 3jr.
Van beroep fysiotherapeut en woonachtig in Dordrecht. Al een jaar of 6 fanatiek met VW passat bezig en ondertussen al die jaren kennis gemaakt met detailing. Poets nu jaartje of 4 machinaal. Gebruik hiervoor een AEG EXE 460 excenter en een AEG PE 150 rotary.
Ooit begonnen met Meguiar's en ondertussen de collectie uitgebreid met diverse andere merken.

Lees op meerdere forums mee en probeer ook af en toe wat nuttigs te posten:ja . Op www.vwpassat.nl ben ik moderator.

Rij dus een VW Passat Variant TDI uit 2002 in de kleur inky blue pearl, auto is niet echt standaard meer ondertussen. Vermogen is wat opgeschroefd van 130 PK/310 Nm naar 184 PK/403Nm en auto heeft diverse mods aan in- en exterieur ondergaan.

Natuurlijk willen jullie foto's zien ?!
 
auto nu:

DSCF0903b.jpg


DSCF0932b.jpg
 
Even een oud topic afstoffen

Lees regelmatig mee hier, maar post niet zo heel veel

Mijn passat heeft ondertussen weer wat modificaties ondergaan

De meest opvallende modificatie zijn nu wel de velgen en de spiegelkappen

DSCF3124.jpg


DSCF3152.jpg


Dscf3150.jpg