Toen we verleden jaar ons huis kochten was hier ook een garage aan, weliswaar veels te klein naar mijn wensen.
Maar met verbouwingen in het huis, inboedel aankopen enz. zit het er financieel niet in om de eerste 2j een degelijke garage te bouwen (heb nog terreinruimte zat om een oversized garage te bouwen).
Dus moet ik me voorlopig tevreden stellen met wat ik heb, en nu heb ik de garage langs binnen wat opgefrist en voorzien van de nodige tools.
Elektriciteit was er niet, dus dan maar een zekeringkast geplaatst en alle leidingen getrokken.
Waterkraan was er ook niet, dus die heb ik ook voorzien.
Zoals je kan zien is de garage smal en niet erg lang, maar me focus past er juist in dus ik kan de wagen uit weer en wind plaatsen en kan ook de wagen binnen detailen.
Muren werden wit gelakt, binnenzijde garagepoort in een bordeaux kleur die ik nog staan had.
Dak heb ik voorzien van 10cm dikke isolatie, dampscherm en afgewerkt met OSB panelen.
Zo kon ik tijdens de winter de temperatuur in de garage steeds boven het vriespunt behouden, en nu met het warme weer is het er ook niet drukkend warm.
OSB panelen grijs gelakt, en voorzien van 4 TL armaturen welke meer dan licht zat geven in deze kleine ruimte.
2 lampen in het midden en de 2 lampen aan de zijkant zijn appart bedienbaar.
In een hoekje heb ik dan de spullen geplaatst die ik gebruik voor de wekelijkse wasbeurt, en Meguiar's sprayflessen + velgenborstels hangen netjes tegen de muur.
De rest van de collectie bewaar ik in huis, aangezien ik geen ruimte teveel heb in de garage.
Het is allemaal niet erg speciaal, ook niet volledig naar mijn wensen maar het helpt me verder en ondertussen spaar ik gewoon tot ik een mooie garage kan neerplanten.
Komt allemaal goed