Zoals beloofd wat meer pics van de collectie tot nu toe.
Het hoekje waar alles opgeslagen is:
De HD en Kärcher alleszuiger:
Plank met shampoos, waxen en wolfgang collectie:
Plank met CG producten en nog enkele andere:
Plank met DAP, foams en nog een reeks verschillende producten:
Plank met alle gallon verpakkingen en grote sprayflessen:
Naast het rek een vrij grote ladeblok waar al de doeken/pads/mitts/borstels en dergelijke netjes stofvrij opgeslagen zitten, en daarnaast de compressor om kiertjes enz uit te blazen:
De waskar die staat wel in de garage, die ga ik niet bij elk gebruik van de berging naar de garage slepen:
Andere kant van de berging, de plaats waar emmers afgevuld worden, doeken gewassen worden:
In de berging staat ook de waterontharder:
Ook aan de veiligheid werd gedacht aangezien men toch steeds met producten bezig waarvan je geen product in de ogen wil krijgen en producten die ontvlambaar zijn:
(kruimeldief moet je wel effe wegdenken)
In de garage zelf heb ik een watervoorziening gemaakt aangezien die er niet was, dus leidingwater voorzien daar:
Volgende keer ga ik dieper in op de garage, daar is nog een beetje werk aan.
Heb het dak al afgewerkt met osb panelen en TL verlichting voorzien, ook de volledige elektriciteit geplaatst aangezien er niets was voorzien.
Volgende stap is het verven van alle muren en tegen de zijmuren ook nog extra TL verlichting voorzien.
Het is maar een kleine garage voor 1 voertuig, dus tot ik de middelen heb om een nieuwe garage te bouwen voor 2 wagens + storage ruimte moet ik het helaas doen met de garage die ik nu heb.
Maar ik kan er wel in werken en wagen staat droog, mag dus nog niet de stenen uit de grond klagen.
foto van de "under construction" garage: