@ emiel10: Het interieur heb ik voor het grootste deel zelf bekleed, enkel waar stiknaden aan te pas kwamen heeft mijn bekleder gedaan.
Standaard was het interieur gewoon in blauw-zwarte stof, heb ik bewust zo gekozen bij aankoop van de wagen omdat Ford enkel zwart leder kon bieden.
En bij een witte wagen vind ik een bordeaux interieur nog altijd het mooist.
@ vampire: Bodemvrijheid van 9cm haal ik enkel als ik de bodemplaat er onderuit zou halen, maar daar begin ik niet mee aangezien mijn motorruimte dan telkens te snel vies zou worden.
De bumpers liggen wel op 10-11cm van de grond.
Maar ik ben het zo gewend, vorige wagens hadden ook steeds een verlaging.
Het zorgt er trouwens voor dat ik wat rustiger moet rijden, want ik merk op dat als ik met de vriendin haar wagen rij dat ik best wel een zware voet heb :-"
Standaard was het interieur gewoon in blauw-zwarte stof, heb ik bewust zo gekozen bij aankoop van de wagen omdat Ford enkel zwart leder kon bieden.
En bij een witte wagen vind ik een bordeaux interieur nog altijd het mooist.
@ vampire: Bodemvrijheid van 9cm haal ik enkel als ik de bodemplaat er onderuit zou halen, maar daar begin ik niet mee aangezien mijn motorruimte dan telkens te snel vies zou worden.
De bumpers liggen wel op 10-11cm van de grond.
Maar ik ben het zo gewend, vorige wagens hadden ook steeds een verlaging.
Het zorgt er trouwens voor dat ik wat rustiger moet rijden, want ik merk op dat als ik met de vriendin haar wagen rij dat ik best wel een zware voet heb :-"