• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

John stelt zich voor (met foto's van Oldsmobile)

tsunami69 zei:
Hij zal wel niet meedoen aan de drekrace of blubbering
Nee dat mij ook niet daar is Wolter Klinkien (groene hotrod) altijd voor uitgenodigd.
Deze is in 2004 voor het eerst los gelaten in de blubberbak en kort daarvoor is er een splinternieuwe Edelbrock geplaatst met het carbarateursysteem van Holey.
Dat geintje kostte toen circa €14.000,- maar de motor draait nog als een zonnetje.
Wolter wordt ook wel de V-8 dokter genoemd onder de amerikaanse rijders bij ons in de buurt.
Misschien ken je Arjan Veltink ook wel, ik ben destijds in zijn Corvette Stingray C-3 getrouwd die de avond voor de grote dag niet meer wou en uiteindelijk door de hulp van Wolter liep de auto weer om 23:30.

Zeer mooie auto.
Mijn broer in de USA heeft zelf een Studebaker en een Ford Fairlane (met zo'n elektrisch verschuifbaar dak wat ook nog werkt). Maar die staan maar wat te staan. Hij heeft er al jaren niks mee gedaan. Geen tijd. Zonde!
Ik vind het wel wat hebben die oude Amerikaanse bakken. Vooral als ze er blinkend uit zien! :love

Danielle zei:
Zeer mooie auto.
Mijn broer in de USA heeft zelf een Studebaker en een Ford Fairlane (met zo'n elektrisch verschuifbaar dak wat ook nog werkt). Maar die staan maar wat te staan. Hij heeft er al jaren niks mee gedaan. Geen tijd. Zonde!
Ik vind het wel wat hebben die oude Amerikaanse bakken. Vooral als ze er blinkend uit zien! :love
Ik hou ik zeker van die oude Amerikanen.
Mijn grootste favoriet blijft de Corvette Stingray C-3 (1973-1982) maar chargers, mustang gt-500 en ga zo maar door vindt ik ook helemaal te gek.