• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jordy met Opel Corsa D

jordy-ce

Detailing trainee
12 sep 2011
5
47
Goedeavond,

Ik ben Jordy, 22 jaar en rijd in een Corsa D ColorEdition uit 2010. Heb me aangemeld om wat meer te weten te komen over het schoonhouden van mijn hobby ;-)

Hier een foto:
corsaxf.webp

Samen met m'n 2e hobby btw.

De groeten!

Welkom Jordy !

Je bent op het juiste forum terecht gekomen om alles te weten te komen over het "schoonhouden" van je mooie auto, en ik wens je dan ook veel lees plezier !

Welkom op het forum !!

ziet er netjes uit(ook de truck) :-"

Danny

wat wil je allemaal te weten komen :lol , je vind hier echt alles : goed lezen vooral en af en toe een paar (domme) vragen ertussen smijten :ja

Welkom!

Leuk model he die Color Edition! Mijn ouders hebben dezelfde, maar dan met 17 inch opel 5 spaaks velgen van opel ipv de
standaard 16 inch.

sj0ertum zei:
Welkom!

Leuk model he die Color Edition! Mijn ouders hebben dezelfde, maar dan met 17 inch opel 5 spaaks velgen van opel ipv de
standaard 16 inch.

Ik heb zwarte 17 inchers eronder van opel, volgens mij zijn het de twinspokes. Weet de precieze naam niet.

img0381ob.webp

zie hier: met nieuw type band haha