• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Juffer1 stelt zich voor

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
2.996
193
45
Na ook lang zonder registreren op dit forum rondgestruint te hebben, heb ik toch ook maar besloten om me hier te registreren.

Ik ben Arjan, 30 jaar oud en samen met Wilma (mijn vriendin) de trotse eigenaar van een '99 er Astra G sport. Tevens zijn wij bestuursleden van de Astra Tuning Club.
Deze club bestaat uit een 200 leden waarvan 90% Astra rijder is en de overige 10% een ander model uit de Opel reeks rijdt.
Om een idee te geven waar we zoals mee rijden : Filmpje


Ik neem aan dat jullie hier trouwens ook wel van wat foto's houden :

Onze auto zoals ie te koop stond :
Astrasport.jpg


back.jpg




En zoals ie er nu bijstaat :
CIMG4255.jpg


CIMG4229.jpg


CIMG2664.jpg




Na een workshop bij Vectra Team Nederland te hebben meegemaakt ben ik direct overgestapt op Mequiars en heb alle Valme en Turtelwax spullen in de kliko gegooid. Al onze auto's (Astra G , Megane GT & MB Viano) onderhoudt ik sinds die dag wekelijks met Mequiars.

De Astra wordt voor iedere grote meeting met het 5 stappenplan behandeld, de andere auto's doorlopen 1x per 2 maanden het programma. Daarnaast ben ik nu de "poetsgek" van de buurt en staat er eigenlijk iedere 2 weken wel een vrijwilliger op de oprit.

Van mede forum leden heb ik al snel de vraag gekregen hoe Mequairs werkt en vervolgens staan je dan de hele zaterdag uit te leggen hoe de Clay werkt ed. Hier wat foto's om een idee te geven hoe dat eruit ziet :

CIMG4470.jpg


CIMG4461.jpg


CIMG4442.jpg


Buurmanrechts.jpg


CIMG5110.jpg


CIMG5127.jpg


CIMG5133.jpg


Op 7 maart 2009 krijgen we van Tim als club een echte workshop van CarClean :)^


Gr. Arjan
 
Welkom!!
Mooie auto's!
En vooral een leuk verhaal, leuk met al de foto's en de uitgebreide toelichting! :)^
 
Omegauser zei:
Zo, weer een Opel erbij! Dat er nog veel mogen volgen.

je haalt de woorden uit m'n mond! Welkom Arjan hier op het forum! Ik heb zelf tot afgelopen juni een Astra G gehad, eveneens '99-er. Ik rij overigens nog steeds Opel