Hey iedereen. Ik ben sinds kort in het bezit van de meguiars new car kit. heb me er vorige week mee bezig gehouden op men mitsubishi ralliart en het resultaat was geweldig.
Hij blinkt nog steeds
^
Nu wil ik een stapje verder gaan, met nog een polish en een goede wax. maar omdat ik een beginner ben heb ik even jullie hulp nodig. Namelijk of ik de juiste keuze heb gemaakt qua producten.
Als shampoo heb ik dus al diegene van de new car kit.
De Meguiars Wash & Wax. hier ben ik al zeer tevreden van.
Deze breng ik aan met de Meguiars Wash mitt.
Dan was ik van plan om de Dodo Juice - Lime Prime Lite cleaner glaze te gebruiken als voorbereiding op de wax.
Deze breng ik aan met de Dodo Juice - Blue Roo Polishing Pouch??
En neem ik af met een Monello - Peluche Bianco?
Ik heb de Lite versie gekozen omdat ik op de site van dodo juice zelf gelezen had dat de gewone versie iets te agressief is voor de lak van Japanse auto's. Is dit correct?
Dan als wax natuurlijk de Dodo Juice - Orange Crush soft wax
De wax breng ik aan met een Fingermitt van Dodo juice?
En neem ik af met een Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth
Heb ik hier de juiste keuze gemaakt om mijn auto net dat ietsje extra te laten blinken?
Of ben ik als beginner nog zaken vergeten?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Hier nog een foto van mijn auto, zo hebben jullie een ideetje over de kleur. (foto net getrokken een week na de eerste wasbeurt met de new car kit)
Hij blinkt nog steeds
Nu wil ik een stapje verder gaan, met nog een polish en een goede wax. maar omdat ik een beginner ben heb ik even jullie hulp nodig. Namelijk of ik de juiste keuze heb gemaakt qua producten.
Als shampoo heb ik dus al diegene van de new car kit.
De Meguiars Wash & Wax. hier ben ik al zeer tevreden van.
Deze breng ik aan met de Meguiars Wash mitt.
Dan was ik van plan om de Dodo Juice - Lime Prime Lite cleaner glaze te gebruiken als voorbereiding op de wax.
Deze breng ik aan met de Dodo Juice - Blue Roo Polishing Pouch??
En neem ik af met een Monello - Peluche Bianco?
Ik heb de Lite versie gekozen omdat ik op de site van dodo juice zelf gelezen had dat de gewone versie iets te agressief is voor de lak van Japanse auto's. Is dit correct?
Dan als wax natuurlijk de Dodo Juice - Orange Crush soft wax
De wax breng ik aan met een Fingermitt van Dodo juice?
En neem ik af met een Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth
Heb ik hier de juiste keuze gemaakt om mijn auto net dat ietsje extra te laten blinken?
Of ben ik als beginner nog zaken vergeten?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Hier nog een foto van mijn auto, zo hebben jullie een ideetje over de kleur. (foto net getrokken een week na de eerste wasbeurt met de new car kit)