• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kalkvlekken ingebrand (gok ik)

Boertje

Detailing rookie
21 sep 2012
1
0
Hoi allen!

Enige weken geleden heb ik een starterspakketje gekocht (Natty's wax, Monello Dolce Verde klei en Dodo Juice Born to be Mild shampo) om mijn zwarte 1-serie mee aan te vallen :-). Bij aankoop zag ik wel wat kalkvlekjes op de motorkap zitten, maar ik had verwacht dat die makkelijk weggepoetst zouden kunnen worden.

Guess I was wrong ]-0

Het wassen en kleien van de motorkap had echt 0 effect op de vele, vele vlekjes die op de motorkap (en in mindere mate op de rest van de auto) zaten. Ik ben een enorme n00b op het gebied van carcleaning en detailing, en wil het daarom (in eerste instantie) graag uitbesteden, maar het moet wel goed en met beleid gebeuren. Wat raden jullie mij aan?

Mijn advies is om een afspraak te maken met carclean om na te gaan wanneer ze een gaatje hebben om er in elk geval eens naar te kijken.
Ik lees over algemeen goede verhalen dat men aldaar zeer zeker bereid is om een klein stukje te proberen om zo het deskundige advies mee te geven hoe je beste kan aanpakken.
Wellicht kan je het toch zelf gewoon doen ( ook als n00b hoor ! ), uitbesteden kan altijd nog denk ik zowaar.

aanvulling: zal ongetwijfeld iemand straks om een foto vragen, ik denk zelf dat dit soort gevallen beter bekeken kan worden i.r.l. dan 'gokken' via een foto

1-serie als in BMW 1-serie ? en dan nog zwart ook ....
Dan zeker even jezelf het plezier doen om bij het CC HQ langs te gaan
Kans is dat je het met licht polijsten kwijt bent, maar BMW zwart is vaak gevoelig

hey hallo,

Ik woon zelf in Hoofddorp, dat is nog geen 20 minuten rijden voor je waarschijnlijk. Ik wil best een keer de polijstmachine voor je er over heen halen om te kijken of dit helpt :).