• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan je Natty's Blue en Black Hole ook gebruiken op lichte kleuren?

johnny78

Detailing rookie
9 jun 2010
10
0
Hallo ,

Ik heb effe een vraagje : kan je pb natty bleu wax en pb black hole ook op een zilverkleurige auto gebruiken of is het echt alleen maar voor donkere autos ?

neen,hoor je kan nattys blue gewoon op de auto zetten.
jij zou beter whitediamond kunnen nemen is een glaze voor lichte kleuren

let er wel op dat de fillers uit de blackhole ook donker van kleur zijn.
dus dat je krasjes en swirls gaat vullen met een donkere filler.
dus die kunnen extra gaan opvallen.
ik zou dan de blackhole niet gebruiken en alleen de natty's gebruiken (bevat minder fillers)
als je toch een glaze wilt gebruik dan de whitediamond.

M.b.t. de Black Hole: dat dacht ik vroeger ook na tip van Tinus gekregen te hebben.
Eigenwijs als ik ben getest op zilveren, witte, lichtgrijze en gele auto >>> niks van te merken !
Moet wel bij vermelden dat dit gedaan is na een polijstbeurt.
Mits ongepolijst, tja dan zou het mogelijk kunnen zijn ( niet getest )

Hey Johnny, tijdje niks gehoord van je.

Mbt je vraag zeg ik het volgende, als je de white diamond glaze wilt proberen mag je deze wel lenen voor een autotje.

Je weet me te vinden;)

Heb ook wel eens Black Hole op een lichte auto en White Diamond op een donkere auto geprobeerd (soms grijp je wel eens mis...) : ik zie of merkte geen verschil.