• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan over Gyeon Q²M WetCoat over een wax worden aangebracht?

Frankyman92

Detailing rookie
21 apr 2012
69
0
Ik ga zometeen gyewon wetcoat bestellen om dit eens te proberen!

Maar nu vroeg ik mij af hoe dat zit met een auto waar nog een wax laag op zit, of een gedeelte van....

kan de wetcoat hier over heen? hecht het dan wel? moet de waxlaag eerst gestript worden?


Grtz

:)
 
Ik heb WetCoat over m'n Collinite 845 aangebracht zo'n vier weken nadat ik de Collinite had aangebracht, gewoon om de bescherming een boost te geven zegmaar. Resultaat echt weer top!! 't water parelt bijna nog mooier van de auto dan bij enkel Collinite ;) :D

Gr. Justin
 
En als je wetcoat gebruikt, kan je daarna ook na het wassen je auto weer in de wax zetten?
 
Kan gewoon prima! Al denk ik dat in de eerste weken na WetCoat de eigenschappen van WetCoat beter zullen zijn dan een vers aangebracht laagje wax.
 
Als ik de lak voel na een Wetcoat behandeling, heb ik het idee dat wax niet meer hecht op de lak.
Geeft een heel vreemd gevoel, superglad satijnachtig.
En er zijn waxen die op een schone lak aangebracht moeten worden.
Maar wat Dibbuz zegt, Wetcoat geeft al een goede bescherming.
Vind de glans ook super.