• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher 15m slang steel enforced met short trigger spuitpistool

volvopilot

Detailing chief
7 mrt 2018
86
75
29
Hoi mede detailers,

De kogel is door de kerk. Ik heb de Kärcher verkocht en stap over op AVA. Deze gaat eerdaags besteld worden hier bij carclean. Mijn Karcher K5 is reeds verkocht, maar ik had speciaal voor detailing uit de UK, net pre-brexit een hoge kwaliteit steel enforced slang geïmporteerd. Deze is 15m lang en kinkt niet/nauwelijks. Zeer prettig om mee te werken vergeleken met de originele Karcher slangen.

Samen met een short trigger gun met karcher quick connect koppelingen en quick connect 3 aan de voorkant. incl 4 opzetstukken.

Foto's van internet, maar betreft deze producten.

Inmiddels niet meer hier in NL te krijgen ivm brexit.

Dacht zelf aan 95 euro voor de set. Maar open for offers. Ophalen in Hoorn (NH), of verzenden met DHL naar servicepoint voor 5 euro.
 

Bijlagen

  • karcher-k-series-short-swivel-trigger-quick-release-nozzles-p1365-2063_image.jpg
    karcher-k-series-short-swivel-trigger-quick-release-nozzles-p1365-2063_image.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 12
  • karcher-k-series-quick-release-replacement-hose-p1488-2195_image.jpg
    karcher-k-series-quick-release-replacement-hose-p1488-2195_image.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 10