• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Slang en short trigger nodig voor karcher k2

Job

Detailing rookie
2 jan 2021
17
15
Hallo,

Het laatste jaar gebuik ik een kleine hogedruk namelijk de karcher k2 basic bij het wassen van de auto's. Alleen irriteer ik mij mateloos aan het feit dat er een slang bij zit van een meter of 4 die ook nog snel krult. Je snapt het probleem waarschijnlijk al. Als ik de auto was ben ik heel de tijd de hogedruk aan het verplaatsen waardoor de stroomkabel de tuinslang en de slang van de karcher regelmatig in de klit raken.

Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe slang van 10 meter en ook meteen een quick release short trigger erbij te kopen.
Ik heb zelf deze aansluiting op mijn hd (zie bestand) ik heb op internet gelezen dat je op mijn hd, de karcher k2 basic, een quick release op kan zetten waaraan je weer de slang vast maakt. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Is er iemand die voor mij tips heeft waar ik deze spullen kan kopen op een betrouwbare site waar je goede kwaliteit spullen krijgt voor een degelijk prijs. Ik hoop zo rond de 100-150 euro maximaal uit te komen. Ik weet dat je hier geen reclame mag maken voor andere sites maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten,
Job
Screenshot_20210815-235847_Chrome.jpg
 
Ha,
Ik krijg van veel mensen het advies om op directhoses.net mijn slang en short trigger te bestellen. Maar ik wilde het bestellen maar ik kan bij het adres invoeren helemaal niet uit Nederland kiezen. Hoe hebben jullie dit dan gedaan vroeg ik mij af?

Groeten,
Job
 
Ja ik hoor meer positieve verhalen over! Maar de prijs is in Engeland wel goedkoper ik kom uit op 89 pond (103 euro) en dan heb je 10 meter slang, short trigger en foam lance.
 
  • Leuk
Reactions: Piotr
Maar het wordt nog duurder uit door BTW en versturen, toch? (€104 + 21% BTW = €125,85)

Ik zou dan gaan voor de Monello - Pistola Corta + Lancia 2.0. (€60 + €55 = €115)

Tien pond per 5M slang is wel erg aan de lage kant en vraag mij af of dit wel goed is.
(49 pond voor 5M slang + QR-gun, 59 pond + QR-gun voor 10M slang)
Maja, voor garanties kan je dan natuurlijk met de webshop in de UK contacten)
 
Maar ik kan het niet eens bestellen omdat ik niet Nederlands als bezorg land kan kiezen. Maar hoe hebben andere gebruikers van directhoses.net dit dan gedaan?
 
Veel Britse bedrijven versturen niet meer naar Nederland doordat er veel pakketjes beschadigen bij de douane en als je niet op tijd je BTW en/of importkosten betaald het pakketje retour wordt gestuurd en dus de verzender niks heeft verdiend maar wel geld kwijt raakt aan het heen en weer verzenden voor niks.