• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher 2.010: welke foam spuitlanskit?

black beauty

Detailing rookie
12 apr 2010
87
0
Ik zie 3 Karcher foam spuitlanskits hier op de site.

Welke passen er van de 3 op de Karcher 2.010 en heeft er iemand ook de Karcher 2.010? Zo ja welke kit heb je en hoe bevalt deze?

Bedankt vast!
 
De Karcher HD aansluiting is een schroefaansluiting. De andere Karchers hebben twee nokken, zoals je op de productfoto kan zien.

Er is een gewone foamlance en een heavy duty. De laatste heeft wat meer messing onderdelen in plaats van kunststof.
Welke je kiest is persoonlijk, en afhankelijk van de manier waarop je er mee om gaat.

Hans
 
Aha.........ik moet dus vooral op de aansluiting letten. (ik ben een beginner...)

Mooi, dan kan ik die hogedrukreiniger, die "al" 2x in de afgelopen 5 jaar gebruikt is......weer eens nuttig maken.

Bedankt Hans!
 
RedCat zei:
De Karcher HD aansluiting is een schroefaansluiting. De andere Karchers hebben twee nokken, zoals je op de productfoto kan zien.

Er is een gewone foamlance en een heavy duty. De laatste heeft wat meer messing onderdelen in plaats van kunststof.
Welke je kiest is persoonlijk, en afhankelijk van de manier waarop je er mee om gaat.

Hans

toch nog een vraag: passen ze zonder meer beiden dan?
 
post eerst eens een foto van je pistool / vario lans..

het is namelijk niet zeker of die gewone of hd past..
mischien zit er wel een hds pistool bij, en passen de aangegeven lansen NIET!
 
aron225 zei:
post eerst eens een foto van je pistool / vario lans..

het is namelijk niet zeker of die gewone of hd past..
mischien zit er wel een hds pistool bij, en passen de aangegeven lansen NIET!

Ok, kom ik dan nog even op terug. Bedankt.
 
zou een beetje zonde zijn als je een lans binnen zou krijgen die niet zou passen..

maar als je er 1 met een bajonet hebt.. deze dus:
http://img160.imageshack.us/i/136dw0.jpg/

dan is het die in de post van 17th engineer staat
 
aron225 zei:
zou een beetje zonde zijn als je een lans binnen zou krijgen die niet zou passen..

maar als je er 1 met een bajonet hebt.. deze dus:
http://img160.imageshack.us/i/136dw0.jpg/

dan is het die in de post van 17th engineer staat

Hallo Aron,

De link doet het bij mij niet..........
 
Ja, dat moet 'm zijn.

Ik heb ook een degrelijke bajonet. Ik meen een kwart slagje draaien en vast ziet ie..........

Ik moet ze beiden dus kunnen hebben?
 
ja,

ik zou voor de heavy duty gaan..
heb de mijne al een aantal keer laten vallen, en hij is nog als nieuw!