• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

karcher autoshampoo

blazer

Detailing addict
17 dec 2010
275
62
iemand ervaring met de autoshampoo van karcher

ik heb hier nog een bus van 5 liter van staan , maar gebruik nu dodo sour power.

nu is de vraag wat met de karcher shampoo ,kan ik deze nog gebruiken om ook maar iets , had gedacht van misschien de velgen er mee te kuisen .

zou deze shampoo de wax laag aantasten ?

iemand raad hiermee
 
ik heb we ervaring met karcher schampoo ,het tast je wax laag aan en niet zo klein beetje ook.

okee mijn auto werdt goed wit en gewassen met koud water.

voor je velgen prima spul om ze schoon te krijgen tevens je tuinmeubelen enzenz.

zou het niet gebruiken ,waar ik het voor gebruiketen was sterk verdunt in de ruitensproeier werkt goed.
 
oke , zeg al genoeg he

ik had gedacht van het in een drukspuit 50:50 te doen zodat ik er de velgen maa kan inspuiten alvorens ze te wassen
zo geraak ik er nog vanaf
 
heb bij je doeken verhaAL EEN TOEVOEGIING GEDAAN...LEEES MAAR EENS.ps na het wassen een goedkope cockpitspray gebruiken voor de winter periode heb je zoveel gemaak van....
 
@ Bladblazer,

Stel eens een vraag waar het antwoord nog niet van vindbaar is.
Ik zou er bijna een prijs voor uitloven :-"

Karcher cleaner hadden we ook al gezien.

Hans
 
had in de zoekfunctie karcher autoshampoo ingegeven en niks gevonden !!

dus vandaar de vraag , maar oke zal me op de achtergrond houden wees gerust van mij geen last meer redcat
trouwens als je de vraag niet intressant vind hoef je ook niet te antwoorden he
 
@ blazer: Vragen stellen is niets mis mee, daar is dit forum voor.
Wat je wel ziet als je hier wat langer op dit forum zit, is dat sommige vragen al vaker gesteld zijn.
Een enkele keer of tig keer. Het is natuurlijk :)^ dat je zelf al wat met de zoekfunctie hebt proberen te zoeken,
maar als je in eerste instantie niets kunt vinden, zou je eens wat minder specifiek kunnen zoeken.