• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karcher Foam Kit ombouwen naar HD versie

johnwoo

Detailing guru
20 feb 2011
333
155
Hi,

Ik heb een nieuwe HD aangeschaft (Karcher Professional HD 5/15CX Plus) maar nu heb ik dus geen bajonet aansluiting meer.
De Autobrite foam kit is namelijk gemaakt voor de K versies. Ik kan uiteraard een verloopstuk kopen maar die is me te lang.

Is het mogelijk om hem om te bouwen naar de HD aansluiting?

Ik zou 'm graag ombouwen aangezien ik het Monello groen van de nieuwe echt afschuwelijk vind maar dat is smaak :).
 
Thanks. Ik zal eens even kijken of ik de aansluiting los kan maken en dan de juiste adapter bestellen. Scheelt weer een nieuwe foam lans.
 
Ik heb deze model maar mijn pijpje met M22 aansluiting is 12cm lang die zijn top zie voorbelt van de foto is 5cm lang

ik heb ergens gezien waar de adapters te koop zijn kan zo om bouwen.


Gr Fai


015-7.jpg


 

Bijlagen

  • 015-7.jpg
    015-7.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 78
Ik heb vandaag een nieuwe aansluiting voor de HD versie via Carclean gekregen. Toch maar even gebeld en blijkt dat ze die gewoon hebben liggen. Uit elkaar halen was wel even een klusje, zat allemaal goed vast. Daarna met teflon tape heb ik de boel weer netjes in elkaar en vast gezet. Werkt nu perfec met mijn nieuwe Karchert! Credits voor Carclean voor de goede service!.