Na de ellende van de afgelopen weken was ook de Jaguar aan een beurtje toe.
Tegen de middag pas aan toe gekomen, dus een heel beperkte wasbeurt.
Eerst de HD en water klaargezet. Bak met zo'n 40 liter handwarm. En de foamlans met 150ml SSF en de rest warm water
Auto ruim in de foam kunnen spuiten, fles maar opgemaakt. Zo'n 15 liter water verbruikt.
De foam was mooi dik, maar het effect viel tegen. de auto droogde vrij snel (zwak zonnetje en wind) en liet vuil achter.
Volgende keer de verhouding wat aanpassen, of een beetje APC erbij...
Afgespoten met de HD, daarbij in totaal toch een liter of 40 verbruikt.
Velgen in de Bilberry, wat een heerlijke lucht. Ik kreeg gelijk trek in kersenvlaai
Gewassen met Glansprotector Totaal (testflesje). Afgedroogd met de Delirium.
Vorige drie keer ook gebruikt, maar die laag was wel een heel eind weg.
Nog nagelopen met Mothers detailspray (van de kleiset), werd ik niet echt blij van. Daarna nog licht opgepoetst.
In de zon zijn swirls zichtbaar. Deels door de eerste (pre CC) wasbeurten, misschien ook deels van de dealer.
Zodra het mooi weer is eens een keer echt detailen, dit was maar behelpen
Hans
Tegen de middag pas aan toe gekomen, dus een heel beperkte wasbeurt.
Eerst de HD en water klaargezet. Bak met zo'n 40 liter handwarm. En de foamlans met 150ml SSF en de rest warm water
Auto ruim in de foam kunnen spuiten, fles maar opgemaakt. Zo'n 15 liter water verbruikt.
De foam was mooi dik, maar het effect viel tegen. de auto droogde vrij snel (zwak zonnetje en wind) en liet vuil achter.
Volgende keer de verhouding wat aanpassen, of een beetje APC erbij...
Afgespoten met de HD, daarbij in totaal toch een liter of 40 verbruikt.
Velgen in de Bilberry, wat een heerlijke lucht. Ik kreeg gelijk trek in kersenvlaai
Gewassen met Glansprotector Totaal (testflesje). Afgedroogd met de Delirium.
Vorige drie keer ook gebruikt, maar die laag was wel een heel eind weg.
Nog nagelopen met Mothers detailspray (van de kleiset), werd ik niet echt blij van. Daarna nog licht opgepoetst.
In de zon zijn swirls zichtbaar. Deels door de eerste (pre CC) wasbeurten, misschien ook deels van de dealer.
Zodra het mooi weer is eens een keer echt detailen, dit was maar behelpen
Hans