• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kauwgom op mijn dak...

Willi@m

Detailing trainee
3 jul 2019
19
25
42
In de 20 jaar dat ik auto rij heb ik dit nog nooit gehad. Gisteraaf nog ff snel de auto gewassen en toen zag ik 't. Ik kreeg 't er zo snel niet af ivm 't uitsmeren. Iemand nog tips? Ik heb nog wat citrus pre cleaner en dodo juice detail spray in huis. Mvg
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Je moet altijd oppassen voor krassen... met pindakaas zou ik dan ook zonder stukjes doen ;) je kan het iig voorzichtig proberen. Ik zou ik een teer verwijderaar gebruiken, daar haal ik een grote variatie aan plakkerige goedjes effectief mee weg, teer, lijmresten, sticker resten, hars, etc. WD40 schijnt ook te werken. Hoor graag welke tip uit bovenstaand rijtje heeft geholpen.
 
Late reactie maar misschien dat iemand er ooit nog iets aan heeft. Ik heb er wat Grime citrus pre wash op gespoten en er een hete doek opgelegd. Daar werd 't dunner en week van. Daarna de auto gewoon gewassen en tijdens 't wassen ging 't er gewoon vanaf met de washmit.