• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kees-sw collectie

En de portemonnee stribbelt niet tegen, soms wel een onbegrijpelijke vrouw: alweer een pakketje......o_O

Haha, dat klink bekend, heel erg bekend.... Ik ken de verleiding in elk geval. Groot verplakking is financieel gezien natuurlijk aantrekkelijker. Toch kies ik voor enkele klein verpakkingen om meerdere praktische redenen.... en de hobby mag idd geld kosten... ;)
 
Weer een jaartje verder, en diverse aanvullingen erbij o.a. Dap 900V3 en diverse waxen.
Daardoor werd ruimte, beter gezegd: ruimte-gebrek, wel een issue. Ik had 2 planken van de inbouwkast op de logeerkamer tot mijn beschikking,
een derde plank was niet bespreekbaar met de vrouw.....(ik een poets-verslaving, zij een schoenen-verzameling:sob:):
20161231_120641_resized.jpg

Aangezien het detailen tijdens de koude wintertijd toch weinig wordt gedaan door mij, mooi de tijd om eens te gaan oriënteren in nieuwe opbergruimte voor mijn collectie. Uiteindelijk uitgekomen op een kast van Leen Bakker, de schuifdeurkast Verona 2 meter breed, met extra planken-set:
20170126_142004_resized.jpg

Na montage de poetsspullen uitgezocht, opnieuw gerangschikt in de kratten en de kast ingericht:
20170125_160509_resized.jpg 20170125_160520_resized.jpg 20170125_160528_resized.jpg 20170126_141916_resized.jpg

Tijdens mijn 50-jarig verjaardagsfeest begin deze maand werd ik verrast met een reclamebord en kleding met daarop een "bedrijfslogo":

20170125_160307_resized.jpg 20170125_160344_resized.jpg


Voor mijn wax-verzameling een vitrinekast bij Ikea aangeschaft:

20170126_142015_resized.jpg 20170126_142045_resized.jpg 20170126_142050_resized.jpg 20170126_142055_resized.jpg 20170126_142106_resized.jpg

Alles dus weer netjes en overzichtelijk, nu nog de buitentemperatuur weer detail-waardig, graag!
 
Gaaf Kees!
Die kasten zijn ook wel leuk. Alleen kan ik zoiets niet kwijt
Zo'n vitrinekast wil ik ook nog wel eens gaan aanschaffen. Maar doen als ik op mezelf ga wonen en eerst nog even wat meer waxjes verzamelen.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en m@rio
Netjes Kees!

Iedereen heeft die vitrinekast ook haha! Enne waar gebruik je die strijkplank voor tijdens het detailen?

Dit is de logeer / "rommel"kamer, Jeroen. Als je goed kijkt zie je ook de loopband van de vrouw staan, tegenover de poetskast staat het logeerbed met daarbij een zonnebank. Die strijkplank is dus ook ten behoeve van mijn vrouw. Ach, kan ze ook mijn "bedrijfskleding" strijken.:p
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Gaaf Kees!
Die kasten zijn ook wel leuk. Alleen kan ik zoiets niet kwijt
Zo'n vitrinekast wil ik ook nog wel eens gaan aanschaffen. Maar doen als ik op mezelf ga wonen en eerst nog even wat meer waxjes verzamelen.

Kan je die niet kwijt?? Kast heeft een grondoppervlak van 36,5 x 42,5 cm. Neemt dus niet zoveel ruimte in beslag!
 
Kan je die niet kwijt?? Kast heeft een grondoppervlak van 36,5 x 42,5 cm. Neemt dus niet zoveel ruimte in beslag!
Vitrinekast wel. Maar die andere 2 niet. ;)
Heb zelf alles in bakken staan nu. En wat spul in de Monello Tas.
Kan ook prima. Mocht mijn waxen collectie wat meer uitbreiden. Dan wil ik ook wel zo'n vitrinekast aanschaffen.
 
Na 4 jaar begonnen de legplanken van mijn "poets-kast" door het gewicht aan detailspullen door te hangen :eek: (ondanks ze al een paar keer omgedraaid te hebben). Oplossing gevonden in het monteren van aluminium U-profielen! Tevens bleek de achterwand los te zitten, dus die ook maar meteen steviger vast gezet met schroeven, i.p.v. diekleine spijkertjes.

Omdat de kast toch leeg was maar meteen de inventaris op papier genoteerd (meerder A4-tjes vol.......:scream:), binnenkort hier maar eens uittypen. Tenslotte de opbergbakken en de indeling heringericht.


Grootverpakkingen, tassen met polijstmachines en polijstmiddelen:
IMG_0370.JPG


TFR & handsprayer, interieur /motorruimte-producten, velgen-reinigingsproducten:
IMG_0372.JPG


Opbergbak vol met diverse producten, wash-mitts, Si3D, bak met was-producten:
IMG_0373.JPG


Diverse APC-sprayflessen, Prep, lak-reinigingsproducten, glas-reinigingsproducten, bak met spray-waxen:
IMG_0374.JPG


Afplaktape, handpads, polijstpads:
IMG_0375.JPG


Sonax BSD, bak met borstels & kwasten (zwart deksel), droogdoeken (blauw deksel), diverse doeken (groen deksel), lege flessen & sprayers (let niet op de mappen; is de administratie van mijn overleden ouders):
IMG_0382.JPG


Kast rechter deur:
IMG_0388.JPG


Kast linker deur (bovenin nog een bak met diverse allerlei-producten en voorraad wash-mitts):
IMG_0389.JPG


En als we dan toch bezig zijn om mijn collectie te laten zien, de Wax-verzameling-vitrinekast:

Waxaddict deel 1:
IMG_0384.JPG


Waxaddict deel 2:
IMG_0383.JPG


Dodo Juice:
IMG_0385.JPG


Monello, Scholl, Obsession wax:
IMG_0387.JPG


En tenslotte nog een opbergbak met diverse waxen:
IMG_0381.JPG