Na 4 jaar begonnen de legplanken van mijn "poets-kast" door het gewicht aan detailspullen door te hangen
(ondanks ze al een paar keer omgedraaid te hebben). Oplossing gevonden in het monteren van aluminium U-profielen! Tevens bleek de achterwand los te zitten, dus die ook maar meteen steviger vast gezet met schroeven, i.p.v. diekleine spijkertjes.
Omdat de kast toch leeg was maar meteen de inventaris op papier genoteerd (meerder A4-tjes vol.......
), binnenkort hier maar eens uittypen. Tenslotte de opbergbakken en de indeling heringericht.
Grootverpakkingen, tassen met polijstmachines en polijstmiddelen:
TFR & handsprayer, interieur /motorruimte-producten, velgen-reinigingsproducten:
Opbergbak vol met diverse producten, wash-mitts, Si3D, bak met was-producten:
Diverse APC-sprayflessen, Prep, lak-reinigingsproducten, glas-reinigingsproducten, bak met spray-waxen:
Afplaktape, handpads, polijstpads:
Sonax BSD, bak met borstels & kwasten (zwart deksel), droogdoeken (blauw deksel), diverse doeken (groen deksel), lege flessen & sprayers
(let niet op de mappen; is de administratie van mijn overleden ouders):
Kast rechter deur:
Kast linker deur (bovenin nog een bak met diverse allerlei-producten en voorraad wash-mitts):
En als we dan toch bezig zijn om mijn collectie te laten zien, de Wax-verzameling-vitrinekast:
Waxaddict deel 1:
Waxaddict deel 2:
Dodo Juice:
Monello, Scholl, Obsession wax:
En tenslotte nog een opbergbak met diverse waxen: