• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kenotek

Het zal wel een goed merk zijn en dan een wedstrijd organiseren met als
hoofdprijs 1 jaar lang "gratis autowassen in de krasstraat".:D

Dat doet hier zeker goed.
 
looneycooney zei:
Kenotek komt dan ook rechtstreeks uit de amerikaanse autoindustrie ,

euhm. Kenotek, dat is toch een product van Cid-lines? En Cid-lines, dat is toch een bedrijf in Ieper?
Ieper ligt bij mijn weten in België. En dat is zeker niet in Amerika hoor...


Verder ben ik ook heel tevreden van Kenotek. Voor de prijs dat je ervoor betaald, kan je niet sukkelen (zoals wij zeggen) Er zijn zeker betere producten op de markt. Maar ook veel slechtere, aan een veel hogere prijs.
Agressiviteit van de producten, goh, in mijn ogen niet met de pro-lijn. Dus de lijn voor particulieren. De velgenreiniger geeft hetzelfde resultaat als die van meguiar's. Aleen is de prijs en de geur veel beter.
Maar ieder gebruikt waar hij tevreden over is.
 
YVE5 zei:
euhm. Kenotek, dat is toch een product van Cid-lines? En Cid-lines, dat is toch een bedrijf in Ieper?
Ieper ligt bij mijn weten in België. En dat is zeker niet in Amerika hoor...


Verder ben ik ook heel tevreden van Kenotek. Voor de prijs dat je ervoor betaald, kan je niet sukkelen (zoals wij zeggen) Er zijn zeker betere producten op de markt. Maar ook veel slechtere, aan een veel hogere prijs.
Agressiviteit van de producten, goh, in mijn ogen niet met de pro-lijn. Dus de lijn voor particulieren. De velgenreiniger geeft hetzelfde resultaat als die van meguiar's. Aleen is de prijs en de geur veel beter.
Maar ieder gebruikt waar hij tevreden over is.

Ligt inderdaad in Ieper, en ik kan het weten mijn schoonbroer werkt daar en neemt soms tegen een leuke prijs iets van producten voor mij mee:party:

Zo ben ik erg tevreden over de leather en vinyl conditioner, en de wheel cleaner, de rest van de producten zijn ook erg goed, maar gebruik ik liever van een ander merk.