Jeweling is idd nog zo'n term waar heel wat voer voor discussie rond ontstaat. Heb het al vele malen opgezocht, maar slechts een paar keer echt een degelijke uitleg gelezen... en die verschillende teksten lagen dan weer mijlenver uit elkaar op gebied van wijze en meningen.@Kees-sw Nu heet het spit shining, paar jaar geleden viel er een discussie over jeweling ( mag zelf opzoeken wat het is etc )
Ik had die video al een paar maal bekeken (wel op de gsm/ tablet) maar zag niet echt een verschil in finish voor of na... kan aan mij liggen.
Houd er wel rekening mee dat je op film en foto niet alles ziet. In real life is het nog steeds moeilijk te zien hoor maar wel zichtbaar. Uiteraard niet zo contrastrijk als zwart en wit maar wel te zien...Ik had die video al een paar maal bekeken (wel op de gsm/ tablet) maar zag niet echt een verschil in finish voor of na... kan aan mij liggen.
Houd er wel rekening mee dat je op film en foto niet alles ziet. In real life is het nog steeds moeilijk te zien hoor maar wel zichtbaar. Uiteraard niet zo contrastrijk als zwart en wit maar wel te zien...
Ik ga denk ik de thermo wiping pressing gloss method ontwikkelen.
Als je dat eenmaal onder de knie hebt, gaat je glans met stappen vooruit. Maar dan echt.![]()