• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KIA SORENTO (PURE HORROR) FOTO'S TERUG TE ZIEN!!

al bij al prachtig resultaat :eek:)
heb je een idee van leeftijd/kilometerstand?
dit doe je niet op een jaartje hoor :D
en wij krijgen nu al rillingen over onze rug dat onze interieur matjes door de sneeuw/zand/slijk/zout aangetast/vuil worden ]d~^
 
Wat is in die auto vervoerd?
Dat iemand zo met zijn auto om kan gaan.:eek:
Je hebt hem wel weer schoon gekregen, netjes!

Ik zou er volgens mij plotsklaps geen zin meer in hebben, tenzij er een goede vergoeding tegenover stond.
 
Ik denk dat de vorige eigenaar de auto als tractor gebruikt heeft. menig kraakpand ziet er nog beter uit dan die mest wagen...
Mooi resultaat.. vind het al moedig dat je het aandurfde... van de andere kant... Schoner wordt hij altijd wel.
 
Dit is toch eigenlijk juist hetgeen je vingers van gaan jeuken als detailer? Een perfect onderhouden auto bijhouden is eigelijk maar peanuts, maar juist bij zulke exemplaren zit er nog een uitdaging aan!

Keurig gedaan! Je zou bijna zeggen (gezien z'n afkomst): een Ardennenoffensief ;)
 
+1 Zo'n wagen had ik ook graag gedaan! Een echte uitdaging. Zelfs onze vorkheftruck is netter dan deze Kia.....Nogmaal: prachtig, en RESPECT voor al het werk!
 
8-()) Als je denkt dat er in een woestijn veel zand en gruis ligt... Goedemorgen... Heb je goed gedaan!!
 
En ik maar denken dat ik het hoogtepunt in vieze auto had,toen ik een leaseauto moest over nemen van een ontslagen personeelslid!Dit is nog wel wat erger dan die auto waar hij alles in gedaan had,inclusief condooms achter laten!!:-&
 
Volgens mij heeft iemand hier twee hangbuikzwijnen achterin in vervoerd? :D

En over die auto van een ontslagen personeelslid...je kunt wel heel kwaad zijn op je ex-werkgever, maar als je dat dan een onschuldige collega aandoet, ben je wat mij betreft terecht ontslagen! :ja

Maar: Mooi resultaat; ik zou er ook zeker niet meer tijd aan hebben besteed als ik jou was om nog meer krasjes weg te werken; het heeft je vast al genoeg tijd gekost ten opzichte van de vergoeding.
 
Dit is echt de ergste auto die ik ooit heb gezien! Ik kan me een thread van Kevin Brown herinneren waarin hij een auto detailde die een jaar lang in de woestijn bij olieboringen was gebruikt, deze ziet er serieus slechter uit!

Goeie job wel, jammer dat je geen extractor hebt, had nog veel gescheeld in de bekleding.
 
we kunnen allemaal wel afgeven op de vorige eigenaar, maar voor sommige mensen kost het zuinig zijn op de auto nou eenmaal meer geld qua tijdverlies dan dat het onderhoud oplevert. En ach, als ie er niet meer uitziet wordt de detailklus toch alleen maar interessanter? ;)
 
Dennis-VR6 zei:
De foto's zijn jammer genoeg weg. Dit had ik namelijk wel eens willen zien.


Ik ga ze terug uploaden dennis heb ze per ongeluk van mijn photobucket gegooid,kan wel ff duren sorry hoor :schaam
 
Dennis-VR6 zei:
Haha, ik wil ze toch wel zien hoor. Want de reacties hier maken me nieuwsgierig. Maar Brikke is al aan de slag gegaan dus het zal wel goed komen. :)


Foto's zouden er terug moeten opstaan dennis,kijk en gruwel :D
 
sodeju, de vorige eigenaar heeft hem echt als een bwm behandeld 8-()) (bmw= boeren mest wagen of zoals de duisters zeggen Bayerischer Mistwagen)