• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kikkertje is hier !

Kikkertje

Detailing rookie
5 mei 2014
27
0
36
Hallo mensen,

Ik ben Michael, 26 jaar en woon in Fijnaart.
Ben sinds kort aan het rondneuzen in de wereld van car detailing.
Want een auto moet er natuurlijk goed uit zien.
Ben hier nog wel een leek in, maar met alle informatie hier op het forum kun je een heel eind komen.

Ik rijd in een licht blauwe Renault Scenic uit 2007 en mijn vrouw rijdt in een gele Fiat Seicento uit 1998.
Deze auto's wil ik weer doen herleven kwa exterieur, dus zal hier wellis met wat vragen komen.

Groeten,
Kikkertje
 
Welkom en veel lees pleziet. Tip! Neem ook eens deel aan een workshop bij Carclean.com
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Welkom! Genoeg kennis hier in ieder geval. Heb je toevallig foto's van de auto's in de huidige staat?
 
Ik heb wel een foto van de Fiat. Heb hem gisteren toevallig nog gewassen, gekleid en in de wax gezet. Deze spullen had ik nog liggen en de Fiat had zijn beurt wel nodig.
zuhuma4y.jpg
Van de Scenic heb ik geen foto. Zal proberen van de week een foto te maken.
 
Tim;n394675 zei:
Die Fiat vind ik er eigenlijk al goed bij staan!
Dank je !
Maar er moet nog veel gebeuren aan de Fiat. Heeft heel veel swirls en lichte krassen.
Dus dit wordt het proefkonijn als ik de DAP900 binnen heb.