• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klaas: Ook maar even voorstellen :)

dmotion

Detailing rookie
23 sep 2008
15
0
Voor dat ik andere berichten post, zal ik mij eerst ook maar even voorstellen.

Ik ben Klaas en woonachtig in de omgeving van Dokkum.

Na de aanschaf van mijn “nieuwe” auto (BMW 3 serie E46 uit 2004) hier terecht gekomen omdat ik opzoek was naar een complete set om het exterieur te reinigen en te onderhouden. Bij voorgaande auto's gebruikte ik van alles en nog, maar wou bij deze auto een combinatie van middelen met een beter glanzend en duurzamer resultaat.

Na de eerste bestelling ben ik net als vele anderen hier “besmet” met het virus. Na meerdere bestellingen is het inmiddels al een aardige collectie geworden.

Met een DAP op komst zal de collectie vast nog verder groeien :)

Momenteel even niet de mogelijkheid om een goede foto te maken van mijn auto, aangezien hier met weg werkzaamheden bezig zijn, met gevolg dat ik ieder uur zo ongeveer opniew kan beginnen met schoonmaken. Wellicht dat deze later nog volgen, of anders plaats ik nog eens show off.
 
Thanks @all :)^

Heerlijk! uitstekende webshop samen met een viendelijk forum qua leden in 1.

[edit] Yes, foto's volgen zodra ik ze kan maken als ie schoon is. Momenteel even in een situatie dat wassen vrijwel geen zin heeft [/edit]
 
Ook welkom geheten door in België wonende Nederlanders.

OOk foto's van een "vieze. smerige, nog niet gewassen" auto zijn welkom. Zo kunnen we straks het resultaat beter zien als deze wel weer tip-top in orde is en mooie gewassen.. Dus kom op met die foto's!! :party:
 
Hier is ie dan :)

Gisteren mijn auto snel even afgespoeld met kalk vrij water bij een wasstraat, verder niet gewassen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nieuwe spullen onderweg. :) Wanneer tijd, dan is deze het eerste slachtoffer van de DAP ;)