• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klein probleempje met Washmitt Meguiars

Stofke

Detailing addict
28 feb 2011
380
62
Niet echt heel vervelend maar wou even weten of ik de enige ben waar het netje binnenin de washmitt wat los komt ter hoogte van de vingers. Het netjes sluit niet mooi meer tegen de mitt zodat het een wat vervelend gevoel is aan je vinger, precies of je verstrengeld raakt. Of ben ik de enige die dit voor heeft :-"

Voor de rest fantastische Mitt, enkel dat netje, eerste 10 wasbeurten geen probleem.

Wat je beschrijft komt me vaag bekend voor....ik heb dat ook al eens ervaren maar enkel als ik meerdere wagens was met de mitt (zonder 'm tussendoor te wassen in de wasmachine)....de washmitt lijkt dan op een gegeven moment "verzadigd" met shampoo...dan lijkt het netje los te komen, als ik 'm dan in de wasmachine doe is de mitt daarna weer als vanouds. Mijn Meguiar's washmitt gaat trouwens al een paar jaar mee...prima ding! :ja

Persoonlijk heb ik er tot op heden nog geen last van gehad. Heb 2 Meguiar's washmitts en bij beide zit alles nog goed vast.
1 van de washmitt heb ik toch al zeker dik 2 jaar.