Afgelopen week kwam een collega naar mij toe met de vraag of ik de motorkap en voorbumper
weer kon laten matchen met de rest van de auto. Toen ik het zag was het eerste wat ik zei:"
Als je lang genoeg geduld hebt gebeurt dat vanzelf .
Natuurlijk zag ik de uitdaging dus gisteren werd de Hyundai Atos gebracht.
Niet letten op roestplekken en slechtsluitende panelen, die hoorden niet bij de opdracht.
Na wassen en kleien stond er dit.
Andere kant misschien beter?
Toch wonderlijk hoe het ene paneel zoveel meer kan verkleuren dan het andere.
Afijn, auto naar binnen, grille demonteren en afplakken.
Ik geef toe, het blijft schrikken .
Monello Mezzo op oranje pad.....en opnieuw schrikken, maar dan positief.
Zag ik dat goed? Even inzoomen.
Vraag je je natuurlijk af hoe de pad eruitzag na dat kleine stukje.
De rest van de motorkap en voorbumper kregen dezelfde behandeling en het geheel werd afgeschaald met
Rupes gele pad en polijst. Met dit als eindresultaat.
Ontvetten met PREP gaf rare vlekken, waarschijnlijk door de zeer open lak.
Dus de voorkant op de ouderwetse manier gewassen met warm water en een flinke scheut Dreft.
Daarna de Gyeon MOHS coating met de gedachte dat het dan voorlopig goed beschermd blijft.
Mooi compact klusje voor de zaterdagmiddag met een geweldig resultaat en zeer tevreden klant.
Groeten Martin.
weer kon laten matchen met de rest van de auto. Toen ik het zag was het eerste wat ik zei:"
Als je lang genoeg geduld hebt gebeurt dat vanzelf .
Natuurlijk zag ik de uitdaging dus gisteren werd de Hyundai Atos gebracht.
Niet letten op roestplekken en slechtsluitende panelen, die hoorden niet bij de opdracht.
Na wassen en kleien stond er dit.
Andere kant misschien beter?
Toch wonderlijk hoe het ene paneel zoveel meer kan verkleuren dan het andere.
Afijn, auto naar binnen, grille demonteren en afplakken.
Ik geef toe, het blijft schrikken .
Monello Mezzo op oranje pad.....en opnieuw schrikken, maar dan positief.
Zag ik dat goed? Even inzoomen.
Vraag je je natuurlijk af hoe de pad eruitzag na dat kleine stukje.
De rest van de motorkap en voorbumper kregen dezelfde behandeling en het geheel werd afgeschaald met
Rupes gele pad en polijst. Met dit als eindresultaat.
Ontvetten met PREP gaf rare vlekken, waarschijnlijk door de zeer open lak.
Dus de voorkant op de ouderwetse manier gewassen met warm water en een flinke scheut Dreft.
Daarna de Gyeon MOHS coating met de gedachte dat het dan voorlopig goed beschermd blijft.
Mooi compact klusje voor de zaterdagmiddag met een geweldig resultaat en zeer tevreden klant.
Groeten Martin.