• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine leder reparaties

bjornb

Detailing rookie
10 mei 2015
2
0
Hallo allemaal,

Na veel googelen er wel achter gekomen dat hier de experts zitten op het gebied van onderhoud en detailing. Ik heb een BMW 5 serie met een bruin lederen interieur.
Hier en daar heeft dit leder kleine beschadigingen. Hieronder een tweetal foto's (let niet op de kleur, camera van mobiele telefoon):

2ivkynl.webp

2znzkfs.webp

Moet ik voor dit soort kleine beschadigingen echt een reparatiekit gebruiken (wat ik niet erg aandurf) of zijn bepaalde poetsmiddelen al voldoende?
Bij voorbaat heel veel dank!

Groetjes,
Bjorn

Bijlagen

• 2ivkynl.webp
    2ivkynl.webp
    51 KB · Weergaven: 95
  • 2znzkfs.webp
    2znzkfs.webp
    71,1 KB · Weergaven: 70
Als het niet te diep is (dit lijkt ondiep) dan kan je het gewoon bijkleuren
Leerlooier den Haag maakt op kleur, even hun site opzoeken

Op basis van bovenstaande foto moet je dit volgens mij nog wel goed kunnen herstellen, mits gebruik van de juiste poetsmiddelen!

Iedereen hartelijk dank voor de reactie! (ik had geen mail gehad dat er reacties waren binnen gekomen, dus vandaar dat ik wat laat reageer)!

Colourlock had ik inderdaad ook al gevonden, maar beetje spannend welke kleur ik dan moet hebben, dit leer is er later ingezet dus kan de exacte naam niet achter halen. Ik zal eens contact opnemen met de leerlooier in Den Haag. Dat is hier ook niet ver vandaan!

Nogmaals dank!