Een jaar houdbaar of niet, als je weinig auto's doet, dan koop je uiteraard een kleine verpakking.
Dan is een houdbaarheidsdatum geen nadeel.
Monello of Scholl, beide doen hun ding goed. De verschillen tussen beide zijn voor mij dat ik met Scholl S3 nét wat meer correctie heb, door de specifieke korrel een hele goede finish behaal en hij wat minder stoft als
Monello.
Ook met S3, wat vergelijkbaar is met Veloce, kun je zachtere lakken ook aanpakken. Bij
Monello pak je dan Mezzo omdat Veloce te grof is, maar je kan dan bij zowel
Monello als Scholl een zachtere pad pakken om minder hard te slijpen.
@m@rio - Dan smaken ze niet zo lekker meer. :s
Mijn persoonlijke advies:
Neem een Powerpack met Scholl en 5,5" pads. Deze bevat Peluche Bianco doeken en de
Monello bevat
Peluche Verde. De Bianco's zijn groter en wit.
Als je later bedenkt dat werken met meerdere pads toch makkelijker is, kan je losse pads erbij nemen.
Mocht je de harde lak van je BMW wel kunnen corrigeren, maar duurt het simpelweg erg lang c.q teveel hits nodig, dan kun je de de S3 gebruiken om een veel geadviseerde combi te proberen: S3 + Scholl Spiderpad. (Sandwich/Navy Blue)
De S30 gebruik je om te finishen en deze is ongeveer te vergelijken met de
Monello - Finale.
Je merkt aan deze stappen dat je de middelste stap overslaat die bij
Monello er wél bij zit. (Mezzo op Oranje)
Je hebt dus bij Scholl wat van deze voordelen en daarnaast hoef je ook minder pads aan te schaffen als je besluit extra pads erbij te nemen.
Ooh, en kleine pads voor op je bijgeleverde kleine plate is ook wel handig! Dit zul je niet heeeeel vaak gebruiken, dus als je van Geel en Wit één exemplaat hebt, zit je voorlopig goed.
Je kan dan op kleinere panelen beter je oppervlakte raken of strakker om kleine dingen heen werken.
Greetz