• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kollekzie

chieltandwiel

Detailing rookie
2 aug 2010
5
0
Door samen met buddy D-J mijn Merc gepoetst te hebben, was ik aangestoken door het carcleanvirus. 8o
Onder het motto 'wat je doet moet je goed doen' een mooi pretpakket samengesteld en daarbij de nodige reviews gelezen.
Het pakket opgehaald waarbij tevens leuke toevoegingen werden weggegeven door Carclean, waarvoor dank.
Het resultaat is hier onder te zien.

IMG_3681.jpg
 
Wauw wat een mooie collectie!

Eerst had ik ook het meeste spul van Poorboys, maar nu begin ik toch vaak ook wat andere merken uit te proberen. Maar Poorboys blijft goed spul voor een leuke prijs :)^
 
Knappe collectie!!

Gelukkig maar dat mk-us een geweldig Machinaal stappenplan :)^ heeft geschreven, zodat we als nieuwelingen in een voorraad als deze niet het spoor bijster raken ;)

Succes met detaillen!!
 
Je weet wat je moet kiezen zo te zien. Mooie collectie!
 
Al gelijk een hele mooie collectie zeg :)^ . Jij hebt het virus ook al snel te pakken. Hier kom je niet meer vanaf, jij bent ook verloren....:ja
 
Dank voor de reacties, ik denk ook niet dat het hierbij blijft maar
ben voorlopig onder de pannen.
Heb inmiddels diverse filmpjes gezien, zoals het kleien met Wolfgang
waarbij de klei op een soort van pad zit, lijkt me erg handig.
Komt tijd, komt (voor)raad zullen we maar zeggen.
 
mooie spullekes man,en ja poorboys is heerlijk zoals veel meer merken natuurlijk,maar hier zal het niet bij blijven vreest ik:ja