• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Komen er workshops in 2017?

Er kwam bij mij een mailtje aan over een workshop van meguiar's in baarn .. nu wil ik best graag een workshop bijwonen en omdat ik begrepen had dat bij cc er weinig kans op is voorlopig door drukte (wat goeie zaak is natuurlijk) .. vroeg ik mn eigen af of het zin had om dik 2uur in de auto te zitten en naar baarn te gaan .. heb geen zin in een halve reclame middag van meg's ..

De basis dingen weet ik wel ongeveer dankzij veel lezen , YouTube en zelf een hoop fouten te maken :rolleyes: ...

Iemand ideeën voor alternatieven of advies?

Ik vond de meguiars clinic erg tegen vallen het is echt een meguiars verkoop middagje
 
Haha! We kunnen bij mij in de straat een meeting houden, op z´n Amerikaans; Iedereen zijn eigen eten en drinken meenemen, eigen detailing-collectie en oranje hesjes. Dit laatste is belangrijk omdat mijn straat een Zone-30 is, maar iedereen minstens met 70km/h mensen en dieren wilt doodrijden.

Gratis crackers (max 2) en ranja met een rietje voor iedereen, die krijgen jullie van mij!