• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn/komen er workshop in het oosten?

idd regen en weiland en schone auto gaat niet samen haha

bij mij thuis zouden er wel zo'n 10 tot 15 in de schuur kunnen een stuk of 20 buiten

bij mijn werk hebben we een hal daar zouden we wel met 50 autos binnen kunnen staan( haha wel eerst overleggen natuurlijk) en daarbuiten hebben we ook gigantisch veel ruimte...

en verder bij mijn buurman nog een leegstaande schuur ook goed voor zo'n 30 autos

heel wat ruimte dus

groeten
 
Zo'n meeting zou wel ideaal zijn voor een winter prep van de auto, zo met de dalende temperaturen en de toenemende buien. Lekker binnen staan.
Eens kijken wanneer de Easterwood meeting doorgaat en of daar nog genoeg plaats is, anders is dit een goede optie.
Of wellicht allebei...
 
Mocht er iemand wat organiseren lijkt het me leuk.
Mocht niemand wat organiseren mag der altijd wel bij mij eens iemand langs komen en dan pakken we samen eens een auto aan.
 
Inderdaad, blijkbaar weinig detailers in het oosten.

(volgde dit topic al langer in de hoop op een detail workshop in de buurt :eyes: )
 
erm ik en mijn collega zitten hier ook op het forum.
Als er wat in de buurt te doen is, kom ik zeker langs....
Zal mijn collega ook even polsen.
 
er zijn voldoende detailers in het oosten, het probleem is meer dat als er wat georganiseert wordt de opkomst minimaal is, Gerbrand heeft enige tijd terug wat georganiseerd, mooie bedrijfshal voorzien van alle gemakken, opkomst 2 man.
 
Das wel een goed idee, maar waar en wat voor soort bijeenkomst wil je er van maken?
Echt een meeting wat vooral voor de gezelligheid is of meer iets van een clinic om mensen dingen te leren?
 
Als er een clinic/workshop voor een rotary komt wil ik graag vd partij zijn!
 
ik denk dat je het meeste hebt aan een meeting/workshop, een aantal zal komen voor de gezelligheid en als er een object is waarop geoefend kan worden en men neemt zijn spullen mee zodat anderen kunnen proberen moet het goed komen.

Als er iemand is die een geschikte locatie heeft is er alvast wat om mee te beginnen