• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn/komen er workshop in het oosten?

lees dit topic nu voor het eerst..
maar als er een workshop in de buurt komt (woon zelf in Emmen) dan mag je mij wel erbij rekenen mits de datum past!!!!
 
*kick*

Ik ook! Ik kom zelf ook uit de buurt van Emmen en zou wel eens een demo/workshop met zo'n machine willen meemaken. ,^^
 
Dennis, jij bent nog maar een jonkie :D. Nee hij heeft een goed leermeester gehad en heeft het zelf goed opgepakt allemaal. Binnenkort hebben we nog wat auto's in de buurt, je kan altijd langskomen om te kijken.
 
hoi
zit het eens tebekijken hier in het oosten,ben ook wel teporren voor een demo dagje met een dap. voordat ik er zelf 1 koop en op mijn nieuwe golf zet. ;)
 
jeffrey rallye zei:
Ik denk dat het nix wordt in het oosten.. ;)
Ben er ook bang voor, zit zelf in Almelo en zou wel eens wat meer willen weten over wetsanden bijvoorbeeld, heb ene Twingo en een Altea die behoorlijk wat steenslag hebben (vooral de Twingo, is een mooi oefenobject, heb ik ook op leren DAPpen).

Dus iets in het oosten zou wel mooi zijn :)
 
Dit topic loopt nu al meer dan een jaar en er is nog niets afgesproken... als niemand het initiatief neemt, dan gebeurd er ook niets heren! :-"
 
Bin heeft nu een Taxi bedrijfs loods kunnen fixen waar wij dan auto's kunnen detailen in het slechte weer!

Misschien is het wat om daar gewoon een Noord/Oosten/wie maar wilt Detail dag van te maken!
Kunnen mensen de dap500/900/pro900 proberen, een autotje poetsen en gezellig kletsen!

Zou is ff in overleg gaan met Mr. Laden!
 
Goed plan! Wil wel wat organiseren maar weet niet precies hoe en wat, heb ook geen schuur of loods waar we iets kunnen doen, maar wil dus wel helpen mocht het nodig zijn :cool:
 
where_is_bin_laden_182845.jpg
 
Jihad dat :p

Hebben de loods gezien van het weekend na de lelystad meeting!
Super loodjse is het! maar te klein voor een meeting helaas!
Ruimte voor +- 5 auto's maar omdat er altijd taxi's heen en weer gaan kunnen we (lijkt me!) daar niet echt goed een meeting achtig iets doen!

Een workshop op 1 auto geven moet lijkt me prima lukken!
o:)
 
Alles is een beetje afhankelijk van de planning op de centrale. Op en zaterdag is het vrij druk dus rijden er veel taxi's. 's Avonds al helemaal. De meeste auto's staan buiten. De auto's worden elke week gewassen door een hulpje, dit gebeurd meestal op de avonden door de week. In goed overleg kunnen de auto's vast wel een dag buiten blijven staan... in ruil daarvoor zouden we kunnen aanbieden de taxi's een wash & wax te geven. Er is een brug aanwezig, ik weet alleen niet of die gebruikt mag worden.

Dennis en ik hebben er nog niet kunnen werken, dit willen we eerst doen om in te schatten wat de mogelijkheden zijn. Ik wil de eigenaar niet direct belasten met een stormloop van detailers in die loods.

Oh Dennis... gisteravond was het zover... ik werd met de Chrystler opgehaald :D
 
Ik heb in het oosten (omg Hoogeveen / Hardenberg) nog wat locaties die ik wil gaan benaderen.
Zodra ik wat meer weet horen jullie het !