Bartezzz zei:wat betreft de hex-logic's
ging ik uit van deze review!
Tekst uit de review genomen : - dunner dan een Lake Country CCS ??
Bartezzz zei:wat betreft de hex-logic's
ging ik uit van deze review!
Het zijn de orginele Lake's en de Monello css pads zijn ook iets dunner. Ik heb ze beideBartezzz zei:ik denk dat je daar de Smartpads hebt.
de oorspronkelijke css waren dikker.
Verkeerd gebruik?mk-us zei:lijken idd gekromd als de smarts !
Maar hoe dan ook, hier op CC ( elders geen idee ) is elke gebruiker van de kompressor alleen maar positief ( tenzij verkeerd gebruikt uiteraard )
kompressor pads liggen al in de tas van me nieuwe dap900 beide nog in het plasticmk-us zei:veeeel te lang doorgaan zonder de pad tussentijds te wassen en daardoor de stukken om je oren vliegen bv
maar geloof me nou maar, gewoon kopen, je zal me dankbaar zijn ( kado zie ik dan later wel verschijnen ).
Absoluut niks mis met de CCS pads, maar de kompressors lopen gewoon soepeler over de lak heen, volgen de contouren van gebogen delen beter, je zal merken dat minder inspannend werken is !
je diept me kwets jongenmk-us zei:zelfde, hooguit iets minder als je heel intenties aan het detailen bent, maar als ik beetje inschat dan jij nog niet in die fase ( no flame )
dat noemen we hier het "detail virus"Niek_Gti zei:Ik was al om voor de kompressor pads haha. Maar komt eerst ff setje kompressor pads + de witte en oranje css pads van Dennis. En volgende bestelling maar weer de collectie kompleet maken...
Verlanglijst wordt alleen maar groter zo
Je had toch nog een paar auto's die je moest doen?Niek_Gti zei:Je wordt er hebberig van, echt niet normaal haha. Spullen kopen :-b