• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

komt raggtop nog terug? (+vragen over reinigen/onderhouden cabrio dak)

Thijs

Detailing addict
5 jan 2010
110
62
mijn vraag is eingelijk best simpel

komt raggtop nog terug ?
want ik ben eingelijk opzoek naar goede producten om een cabrio dak mee schoon te maken en te beschermen.
nu heb ik gezien dat Meg`s ook dingen heefd.. maar ik ben niet meer zo kapot van meg`s :roll

dus.. What to do !?!
 
Ehm, en dan bedoel je de Cleaner? Want de Fabric Protector staat gewoon op voorraad in de shop: https://www.Carclean.com/product/RaggTopp/Fabric_Protectant_396gr_2141_101059

Volgens mij komt alles gewoon terug in de shop, alleen kan het even duren voordat het weer binnen is. Tim zegt hier een week of twee :-b
 
Het staat inderdaad niet onder de merkenlijst. Maar goed dat het weer op voorraad is!:)^
 
Raggtop is trouwens wat lastig te vinden in de webshop (buiten de zoekfunctie dan).
Misschien nog een vermelding bij de merkenlijst links in beeld?

[edit] zoals ook al in het bericht hierboven vermeld
 
mja idd.. ik heb ook even lopen zoeken, maar niet kunne vinden (vandaar mijn vraag hier op het forum)

maar die Fabric Protectant, houd die beter stand dan bijvoorbeeld de Meguiars Convertible & Cabriolet Weatherproofer ?

en voor het schoonmaken, kan ik daar gewoon verdunde APC voor gebruiken ?
of is het dan toch slimmer/beter om ook een Meguiars Convertible & Cabriolet Cleaner voor aan te schaffen..


het hele cabrio dak schoon maken is nieuw voor me.. dus sorry voor de Noob heid :-"
 
U vraagt, wij draaien :ja
Het merk RaggTopp is over ca. 1 uur zichtbaar in de merkenlijst op de site!
 
Ik moest toch nog een ander bugje fixen, dus staat 'ie er nu al bij;)