• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koplampen polijsten

Wesel46

Detailing trainee
31 jan 2017
5
35
28
ijsselmuiden
Hallo mede detaielers,

Ik heb vandaag koplampen van een bmw gepolijst en voor de 1ste keer koplampen vind ik het goed gelukt:)

Gebruikte producten:

Colad waterproof schuurpapier: 1000/1500/2000/3000

Gyeon prep

Gyeon trim

Monello mezzo op witte pad

Hierbij de foto voor en na
 

Bijlagen

  • IMG_4442.JPG
    IMG_4442.JPG
    254,1 KB · Weergaven: 859
  • IMG_4452.JPG
    IMG_4452.JPG
    217,9 KB · Weergaven: 837
Allememaggies! Zo erg heb ik koplampen nog nooit gezien. Wel een mooie egale dekking, dat zeker! :p

Mooi resultaat, Wesel. :D

Nu nog de 28kg vliegenlijkjes verwijderen. :p
 
  • Leuk
Reactions: Wesel46
heb mn Focus koplampjes gedaan, doch matig resultaat. Waterproof 600-800-1000 en wetsanden met Rupes duetto 15mm 2000 en 3000 en toen nog zwaar - middel en lichte polijst.
Begon al dat ik niet een geheel egale doffe koplamp kreeg, bleef een vlek in zitten. Misschien door en door vergeeld?

Doch hoe nu verder, gewoon opnieuw schuren etc? Hoorde van een autospuiter dat je best op korrel 300 mag beginnen. Iemand ervaring?
 
Weet je zeker dat je ons niet voor de gek houdt en een nieuwe lamp hebt geplaatst? :p
Zeer goed werk geleverd, netjes!
 
@JoostvH - Een vlek? Is dit nog steeds een doffe/gele plek of wat anders?

Grovere korrels kan ook, maar uiteraard met beleid. Ik heb zelf recent een aantal koplampen gedaan en die waren nog erger als de koplampen in de startpost. Daar ben ik ook begonnen met 240.

(Zijn ook topics van, dacht ik)
 
Laatst bewerkt: