• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

De hierboven vermeldde website geeft aan hoeveel regen er verwacht wordt.
Waar kun je zien hoeveel regen er gevallen is? Of hebben jullie zelf zo een setje aangeschaft en geplaatst?
 
Ziet er gunstig uit voor morgen........... :-b

http://www.yr.no/place/Netherlands/South_Holland/Bergschenhoek/
 
Tim zei:
Als Noren ons weer kunnen voorspellen, wij kunnen ons eigen weer niet eens voorspellen hahaha.
yr.no is anders een behoorlijk betrouwbare (en uitgebreide) website.
Ik gebruik deze al een tijdje en ik vind 'm betrouwbaarder dan een aantal Nederlandse sites.
 
Hopelijk wel want met elke keer 1-3 mm is de actie ook niet echt een succes natuurlijk ;)
 
Het komt hier met bakken uit de lucht, dus maak jullie borst maar nat, voor al die bestellingen.........:grinning:
 
En hierbij een Excel sheet in Office 97-2003 om je korting handig te berekenen aan de hand van de gevallen regen.
Ik had de spreadsheet ook gemaakt in Office 2007, maar de extensie xlsx mag niet worden geupload.

(@Bert. Is dit iets om aan de passen?)

Veel plezier ervan gewenst,
Aficior
 
mompelt iets over een dode mus en bestand ]d~^


mompelt wederom: je was te snel met je reply mk-us ( whoopsie )
 
Handig tooltje Aficior... Let wel op dat je eigenlijk ook moet aangeven of een product reeds afgeprijsd is. Op deze artikelen moet de korting dan niet worden doorberekend.
 
Beste Tim66,

Goede opmerking!

Ik moet iedereen dan ook melden om in geval van een artikel wat toevallig in de aanbieding is, vooral de niet-aanbieding prijs in de spreadsheet in te voeren!
Daarmee voldoe je aan de door Carclean vastgestelde regels van deze actie.

Succes,
Aficior
 
Aficior zei:
Ik had de spreadsheet ook gemaakt in Office 2007, maar de extensie xlsx mag niet worden geupload.

(@Bert. Is dit iets om aan de passen?)

.xlsx en .docx toegevoegd 8d