• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Het is hier steeds dreigend.. en steeds miezel/klein beetje regen en zo ver is het niet van B&R.

We hebben hier altijd een gematigd klimaat en elders in het land is het veel extremer vaak vanwege zee.
Maar ik vind het een leuke aktie verder, goed idee met een eigen zaak!

Ook qua regen is het crisis

http://neerslagkaart.nl/?adres=Berkel+en+Rodenrijs&dagen=1

Edit; Tim zijn handtekening is natuurlijk nog makkelijker

Johnmk5 zei:
is er al een tussenstand bekend ?! :D

Gisteren was het ook 3mm, maar die werd op de kaart niet bijgewerkt.

We pakken nu het weerstation zelf erbij:

http://www.hetweeractueel.nl/weer/berkel-en-rodenrijs/actueel/

Daar zie je dat de unit vanochtend uit de lucht geweest lijkt te zijn (grafiekje loopt niet door).

Vanmiddag rond 13.00u was er al 3,4mm regen gemeten, dus ik vermoed dat we morgen wel een redelijk score kunnen hebben.

Ik voel aan mijn water dat het vandaag een mooie score wordt om een bestelling te plaatsen :-" ....

Ik hoop dat het meetstation blijft werken en niet per ongeluk wordt omgegooid of iets dergelijks.
Daardoor zou dan de korting van het afgelopen etmaal in het water vallen.

Goedemorgen Tim,

Wanneer er bijvoorbeeld 14,6 mm regel valt. Is de korting dan 14,6 % of rond je af naar (in dit geval) 15%?

Net getest. Mijn spreadsheet kan omgaan met tienden procenten.

We ronden het af, wel zo makkelijk. Kan iedereen alvast watertanden!

Ik heb nog een ander kaartje gevonden. Alleen is het daar lastig te zien welke plaats waar precies staat. Berkel en Rodenrijs staat hier volgens mij (nog) niet op. Je ziet (momenteel) 19mm Rotterdam, rechts daarvan 13mm voor Capelle (denk ik) en een stuk boven 13mm voor Zoetermeer, wij zitten daar precies tussen.

Het aantal mm dat wij aanhouden is van het KNMI en het makkelijkst te zien vanaf neerslagkaart.nl alleen blijkt het KNMI de neerslag op te sommen van 08.00u 's ochtends tot 08.00u 's ochtends de volgende dag (vraag me niet waarom). Straks even de mm's naast elkaar leggen. Het weerstation gaf in ieder geval om middernacht 14,6mm aan, dus ik ben benieuwd wat het KNMI straks ons gaat vertellen.

rainmap.webp

Gezien de bestellingen die we binnen krijgen werkt hij uitstekend :)
Hij werkt alleen niet voor aanbiedingen en bundels. Heb je wel op "voeg toe" geklikt in de winkelwagen?

ik neem aan dat het niet uitmaakt dat ik aanbiedingen in mijn bestelling heb staan. ik neem aan dat de korting dan wel van de producten afgaat die niet in de aanbieding zijn??
of moet ik twee apparte bestellingen maken??

gr nick

ps mooie actie dit:jippie :-)^