• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Ik "gok" op meer korting (zo kennen ze mij in de familie : er moet wat af of ik koop het niet :schaam )

Het is hier weer volop aan het regenen trouwens .

Mijn echtgenote heeft precies al iets in de gaten : "ben je nu weer wat aan het bestellen...."

(ik) : euh...nee hoor , sinterklaas duurt nog ff :D
 
Als ik vanavond terug ben ga ik ook maar even inloggen en mijn bestellijstje afronden.
Op onderstaande pagine staat nu (09:28-uur) reeds 18,4 mm. En het is nog geen 12:00-uur.

http://www.hetweeractueel.nl/weer/berkel-en-rodenrijs/actueel/


Edit.
En in post #35 op pagina 2 van dit topic staat nog immer die handige spreadsheet om je bestelling alvast te berekenen. Die kun je gewoon downloaden. Even het percentage (gevallen regen) invoeren en je weet de prijs
 
Die 1.0is van vandaag, die 18,4 van gisteren.

Vergeet deze kaart niet dagelijks te controleren:

http://neerslagkaart.nl/?adres=Berkel+en+Rodenrijs&dagen=1
 
Dankje Tim, ik ging van de regen in de drup waarschijnlijk :grinning:
Aanzienlijk meer dus voor vandaag!
 
Heb net de actiecode ingevoerd, maar volgens mij rekent die nog met het percentage van eergisteren. Volgens de neerslagkaart zou het 20mm moeten zijn.......
 
Ik heb net een bestelling geplaatst en kreeg 20% korting.
Trouwens erg leuke actie, ben nog niet eerder zo blij met regen geweest.
 
VW_Marcel;299838 zei:
Heb net de actiecode ingevoerd, maar volgens mij rekent die nog met het percentage van eergisteren. Volgens de neerslagkaart zou het 20mm moeten zijn.......

Stond vanaf 12.45 op 20%, let op aanbiedingen (een voordeelbundel is ook een aanbieding) die tellen niet mee.
 
Ik heb ook mijn collectie maar weer aangevuld.

Hoop toch echt dat ik nu alles wel heb..........sinds half februari al 800 euro lichter :D
 
@800€ : dan ben je bijna halfweg :grinning:

Vanavond dan toch ook maar eens opnieuw in de shop duiken , 20% is zeker de moeite !

(en dan tegen m'n vrouw zeggen dat sinterklaas al vroeg is dit jaar ? )
 
Haha, toch leuk te lezen dat het overal hetzelfde gaat... mijn vriendin reageerde ook al met een diepe zucht na mijn melding dat ik echt weer een bestelling geplaats had omdat ik deze korting niet voorbij kon laten gaan :klap .
 
Tim;299849 zei:
Stond vanaf 12.45 op 20%, let op aanbiedingen (een voordeelbundel is ook een aanbieding) die tellen niet mee.

Excuus had inderdaad een Monello klei set erin staan. Heb de bestelling aangepast en geplaatst,^^
Oh jah en mij vriendin mag dit best weten ben tenslotte volgende week jarig;)