• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Deze middag is er nog maar net een bestelling aangekomen die ik donderdag geplaatst heb, en de volgende bestelling is de deur al uit :D .
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het regende :heart_eyes: .

Maandag gaat er weer serieus gedetailed worden:grinning:

Bedankt Carclean voor de zeer mooie actie!
 
grandscenicman;299962 zei:
Ik heb zowaar een potje wax besteld dat normaal 89.99€ kost :party:
Ibrido:) :)^
't is ook overal hetzelfde. Gisteravond ook nog wat besteld. Vrouwlief:"maar je had toch net wat besteld?" :ja
 
RedCat;299983 zei:
Reactie van MIJN vrouw nadat de korting van 15 (gebruikt voor bestelling) naar 20 % ging;
Ga je er ff voor zitten weet je vast nog wat extra te bestellen

En? Heeft ze gelijk gehad, of heb je het nog in beraad? Je hebt nog een uur en drie kwartier...

Ook ik heb het niet kunnen weerstaan. Zag er al de hele week naar uit dat dit etmaal het 20% etmaal zou worden. Regen nog nooit zo leuk gevonden.
Bedankt voor de leuke actie Carclean.

Aficior
 
Echt een super actie! :grinning:

CC crew heel veel succes alvast met het verwerken van de bestellingen!
 
Hier nog best lang getwijfeld om ook maar iets te bestellen,... Uiteindelijk toch een leuke bestelling geplaatst.

Met name een verfrissing voor in mijn doeken/pads/accessoires. Zo ook bv. de Mother's Wheel Brush, die na 5 jaar gebruik nu een vervanger krijgt (dezelfde dus) Ook de Wheel Whoolies zijn besteld. Alle 3. Na wat meten kan ik ze alle drie mooi gebruiken op mijn beide sets velgen. De kleinste voor de winterset. En de middel en groot voor de zomerset. Verder nog wat padjes, extra droogdoek (heb er nu 3, maar de Hoe heten ze ook alweer? Miracle Dryers zijn na een aantal jaar ook wel vergaan. Nemen zo'n beetje niks meer op... Dus hebben we straks twee stuks senza aqua doeken. Voor de rest wat padjes, microsuede doekjes en dat was het wel weer dacht ik 8d
 
@Aficior,
Voor de Healey heb ik ook nog plannen.
Eerst mijn kast met detailspullen maar eens opruimen.
De actie loopt nog de hele maand ...
 
Gister toch een leuke bestelling gedaan. En ook gewoon spul wat bijna op is, dus prima timing ;)
 
Ik controleerde net even de weersverwachtingen voor de komende 14 dagen. Ik ben blij dat ik mijn bestelling de deur uit heb gedaan, want het heeft er alle schijn van dat die 20mm niet meer geëvenaard zal worden deze maand.

@Tim
Had dit topic eigenlijk niet in Carclean.com forum » Algemeen » Aanbiedingen moeten staan?
Ik moet hierbij opmerken dat het toch zeer prettig Nieuws was. Fijne Info en ook een plezierige Mededeling.
 
Helemaal niks gevallen aan regen in berkel en rodenrijs?
Hier heeft het behoorlijk geregend vanacht en vanmorgen.
 
Mijn Chauffeur moest vanmiddag naar hoofddorp. Vertelde me dat het daar enorm tekeer ging kwa weer en wind (was omstreeks 15.00 uur toen ik hem belde)

Vermoedt dat het in Berkel niet anders is gegaan haha. Kan wederom een leuk weekend worden voor sommmigen.

Hier is het ook al heel de dag van dat enorme sjanterweer (leuk joh zo dicht aan de kust,...)
 
rallimart;300733 zei:
Helemaal niks gevallen aan regen in berkel en rodenrijs?
Hier heeft het behoorlijk geregend vanacht en vanmorgen.

5 mm is er gevallen, dus momenteel staat de korting op 5% (vanaf vandaag 13.00u) en het heeft gedurende de dag hier ook nog geregend.
 
Ik vraag me af of je idd nog terug aan 20 % komt deze maand . Anders is het misschien voor velen gegokt en verloren .

Mijn bestelling was dinsdag alweer geleverd (à 20% ) w^^w (of is dit nu niet netjes tov de anderen :schaam )

Zjn er statistieken van deze maand gemaakt in het verleden ? (neerslag per dag dan wel hé in B&R )