• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Er zijn statistieken van Rotterdam op www.knmi.nl (wel even zoeken), maar 20mm was veel.

Edit, zie deze link:

http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi

En voor de hobbyisten onder ons, zie bijlage voor regenstatistieken van Bergschenhoek, dat kan vast wel iemand in Excel verwerken.
 
Tim;300759 zei:
5 mm is er gevallen, dus momenteel staat de korting op 5% (vanaf vandaag 13.00u) en het heeft gedurende de dag hier ook nog geregend.

Kwam hier in Hoofddorp echt met bakken uit de hemel de hele dag... Sinds een halfuurtje geleden is het nu eindelijk weer droog.

Stond CarClean HQ nu maar in Hoofddorp :rules
 
Dank je, Tim, voor de voorzet!

Even wat knippen, plakken en sorteren geeft onderstaand tabelletje:
regenvalcc.jpg


Voor de goede orde: dit zijn dus de kalenderdagen in de maand oktober voor de jaren 1951 t/m 2011, en de neerslag is weergegeven in mm per dag.
 
Hier is het al heel de ochtend droog.
Wil ik graag zo houden heb nog een klusje voor de deur staan :-"
 
Misschien een hele stomme vraag... Maar ik kan nergens de 'actuele korting' vinden?
En de korting die vandaag om 1u ingaat, gaat over de regen die gister, vanacht en vanochtend gevallen is toch?

Sorry, ben blond en heb momenteel alleen mijn telefoon. Kan dus best zijn dat kk het daardoor over het hoofd zie hoor!
 
Eamane;300984 zei:
Misschien een hele stomme vraag... Maar ik kan nergens de 'actuele korting' vinden?
En de korting die vandaag om 1u ingaat, gaat over de regen die gister, vanacht en vanochtend gevallen is toch?

In de openingspost staat de actuele neerslag en dus kortingspercentage.
Terecht dat die 's morgens wordt gereset.
Maar de maand is pas half om... nieuwe ronden, nieuwe kansen!

:)^
 
De neerslag van gisteren gaat pas vandaag om 13.00u in he!

De actuele neerslag is dus NIET de actuele korting. Het saldo in mm van de vorige dag, wordt de korting vanaf 13.00u en die is dan 24 uur geldig.

Als er dus gisteren volgens neerslagkaart.nl 15mm gevallen zou zijn, dan krijg je vandaag vanaf 13.00u 15% korting op je bestelling. En deze korting geldt dan tot de volgende dag tot 13.00u.

Goed lezen dus. ;)
 
Makkelijkste manier om te zien welke korting er gegeven wordt (vind ik tenminste):
plaats een artikel in het winkelwagentje en vul vervolgens de actiecode LetItRain (let op de hoofdletters) in (en "voeg toe"!).
Dan zie je meteen welk kortingsbedrag er wordt gegeven (en kun je vervolgens zelf eventueel het percentage berekenen).

Op dit moment is de korting 6%, maar na 13:00 uur zal de korting weer wijzigen (ga ik maar even van uit).